در حاشیه زمزمه تغییر معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری رشت؛

احمدی: اجازه انتصاب و مدیریت افراد سابقه دار را در رشت نمی دهیم

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: اجازه نمی دهیم کسی که سابقه قضایی داشته یا با خط شهدا و خط ولایت زاویه داشته باشد بر مردم رشت مدیریت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت در مجلس در گفت‌وگو با ۸دی، اظهار کرد: با انتصاب کسانی که سابقه قضایی و محکومیت دارند یا از عوامل فتنه ۸۸ بودند، در پست‌های سیاسی، امنیتی و… موافق نیستم.

وی با اشاره به اینکه طبق شناختم از نمایندگان گیلان و مسئولان می‌دانم که با این‌گونه انتصابات موافق نیستند گفت: چنین انتصاباتی در استان بعید است زیرا مردم رشت، نمایندگان، نیروهای تاثیرگذار را می‌شناسم که در هر جایی که نظام و انقلاب خطر را احساس کند پای کار هستند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای فرافکنی کنند.

وی ادامه داد: میدان دادن به افرادی که در جمع آشکار و علنا به مقام معظم رهبری یا انقلاب توهین کردند جزء دهن کجی به انقلاب، نظام، مقام معظم رهبری و افراد تأثیر گذار پای انقلاب، چیز دیگری نمی‌تواند باشد.

احمدی با تاکید بر اینکه به نظر من بعید است که افرادی که سابقه روشنی ندارند و محکومیت دارند، مسئولیت مهم بگیرند گفت: فتنه خط قرمز ما است و فتنه‌گران کسانی بودند که ۸ ماه کشور را معطل کردند، دلشان برای شهدا، رهبری، امام و انقلاب نسوخت و فقط به دنبال پیاده کردن اهداف آمریکا، اسرائیل، انگلیس و دشمنان در کشور بودند.

نماینده مردم رشت در مجلس در ادامه تصریح کرد: به طور کلی اجازه نخواهیم داد کسی که با انقلاب، خط شهدا و خط ولایت زاویه داشته باشد و مخالف دیدگاه و مبانی فکری مردم ولایت مدار باشد بر مردم رشت مدیریت کند.

وی راه شهدا، خط ولایت و خدمت به مردم را از اصول و مبانی دانست که باید حتماً آن را دنبال کرد و ادامه داد: مسئولین ما خودشان انقلابی، پای کار و در خط ولایت هستند.

Share