رمضانپور نرگسی در صحن شورا؛

نیت شورای پنجم این نبود که رشت شهردار متعدد داشته باشد!

رمضانپور نرگسی با تاکید بر اینکه نیت شورای پنجم این نبود که رشت شهردار متعدد داشته باشد، افزود:  از همان ابتدا انتخاب‌های خوبی توسط شورا ضورت گرفت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، یکصد و شصت و نهمین جلسه شورای شهر رشت عصر روز چهارشنبه با حضور اعضای شورا برگزار شد.

در ابتدای جلسه احمد رمضانپور نرگسی رییس شورای شهر رشت با بیان این مطلب که صبح روز پنجشنبه مراسم معارفه پنجاه و پنجمین شهردار رشت است، گفت: ممکن است برخی بگویند که این آمار بیشتر است ولی ۱۵ نفری دیگر سرپرست شهرداری رشت بودند که جزو شهردار محسوب نمی‌شود.

وی با اشاره به امضای حکم سیدمحمد احمدی توسط وزیر کشور به عنوان شهردار رشت، گفت: برای اولین بار در طول ۲۴ روز این حکم صادر شد.

رمضانپور نرگسی با تاکید بر اینکه نیت شورای پنجم این نبود که رشت شهردار متعدد داشته باشد، افزود:  از همان ابتدا انتخاب‌های خوبی توسط شورا ضورت گرفت و در ابتدا نصرتی به عنوان شهردار انتخاب شد اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که نصرتی پس از مدتی استعفا کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم دوستان شورایی که از ما با سابقه‌تر هستند به آقای احمدی در روند مدیریت شهری کمک کنند.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه در حوزه پروژه‌های عمرانی کارهای مثبتی انجام شده است، گفت: در کمیسیون عمران و بودجه پروژه‌هایی مانند زیرگذر امام علی، تراموا، و پروژه های قرارگاه خاتم مورد بررسی قرار گرفتند.

هزینه کفن و دفن افراد تحت پوشش کمیته امداد رایگان شود

در ادامه جلسه فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت گفت: در گذشته هزینه کفن و دفن برای افراد تحت پوشش کمیته امداد رایگان بود اما الان به این گونه نیست.

وی با بیان اینکه اخیرا شاهد عدم اجرای این مسئله هستیم، افزود: از رییس شورا می‌خواهم که به این موضوع رسیدگی کنند.

Share