علیرضا پوررجب: آنجا که سخن از بیان باز می‌ماند، هنر نقش می‌گیرد

قدردانی فرهاد آذر از همه عوامل انتشار کتاب «از کوه‌ها بپرسید» | چاپ نخست کتاب به پایان رسید

آذر ارجمند با بیان این مطلب که از پنجشنبه تاکنون چاپ اول کتاب «از کوه‌ها بپرسید» به فروش رفته است، گفت: با استقبال چشمگیر مردم به ویژه مردم شهیدپرور لنگرود چاپ اول این کتاب تمام شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرهاد آذر ارجمند از آزادگان سرافراز کشور که کتاب «از کوه‌ها بپرسید» براساس خاطرات او منتشر شده است، در گفتگو با دیارمیرزا گفت: کتابی که روز پنجشنبه رونمایی شد حاصل دسترنج سه‌ساله دوستان بود که در روز رونمایی نتوانستیم به شایستگی از زحماتشان تشکر کنیم.

آذر ارجمند با اشاره به این مطلب که کتاب «از کوه‌ها بپرسید» در ابتدا با تشکیل ستادی به ریاست مهندس پوررجب آغاز شد، گفت: به واقعه همه سختی‌ها به دوش ایشان بود و هدایت و هماهنگی‌ها بر عهده ایشان بود.

وی با بیان این مطلب که حاج اسماعیل یکتایی از جمله پیشکسوتان در حوزه ادبیات هستند که کم شایانی برای انتشار این کتاب کردند، گفت: شروع و مشوق اصلی در نشر این کتاب ایشان بودند و راهنمایی‌هایی ایشان بسیار مثمر ثمر بود.

این آزاده و جانباز سرافراز کشورمان در ادامه با بیان این مطلب که بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس در انتشار «کتاب از کوه‌ها بپرسید» سنگ تمام گذاشت، افزود: جناب سرهنگ بایرامی و اسماعیل محمدپور برای همراهی و هماهنگی‌ها بسیار سپاسگزارم.

وی ادامه داد: حضور مسئولان کشوری و لشکری از جمله فرماندار شهرستان لنگرود، شهردار و اعضای شورای شهر در مراسم رونمایی این کتاب نشان می‌دهد که مدیران و مسئولین ما جهادی هستند.

آذر ارجمند با بیان این مطلب که از پنجشنبه تاکنون چاپ اول کتاب به فروش رفته است، گفت: با استقبال چشمگیر مردم به ویژه مردم شهیدپرور لنگرود چاپ اول این کتاب تمام شد و چاپ دوم آن آغاز شده است.

وی در پایان با قدردانی از رضا یکتایی به خاطر ساخت کلیپ اظهار کرد: از همه مردم که در شرایط سخت بیماری کرونا به مراسم رونمایی از کتاب آمدند، بسیار سپاسگزارم.

آنجا که سخن از بیان باز می‌ماند، هنر نقش می‌گیرد

علیرضا پوررجب نیز گفت: از قلم است که گامهای بلندش در سراسر گیتی جاری می‌شود و گویی جوی‌ها بهم می‌پیوندند تا رود و رودهای خروشان را تشکیل دهند و آن محتوا را به همه انسانها برسانند. اینها مجموعه‌ای هستند که اهداف و خواسته‌های بشری را شکل می‌دهند و از تصویر به بنای حقیت می‌رسانند و آن بنا ساختاری است که نادانان در پی ویران آن هستند و دانایان در پی بنای آن همیشه پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری بوده و خواهد بود. معرفت شکل نمایان می‌شود در عصری که داستانها و قصه‌ها برای سرگرمی و به خواب رفتن انسانها است، داستان انسان را از خواب برمی انگیزند و به خویشتن خویش تلنگر می‌زنند که‌ ای انسان از این پس داستانها و تمثیل‌ها حقایق را سیر کنند.

وی اظهار داشت: آنجا که سخن از بیان باز می‌ماند، هنر نقش می‌گیرد و چشمه‌های فهم انسانی را به پوشش وا می‌دارد تا که در شلوغی زندگی راه را پیدا کنیم و به بیراهه نرویم.

پوررجب با قدردانی از تمام اعضای ستاد، فرماندار، رئیس دادگستری، حاج مجید صباحی مقدم، فرهنگیان و فرهیختگان بابت انتشار این کتاب قدردانی کرد.

Share