واکنش باشگاه پرسپولیس به فایل صوتی جنجالی لو رفته؛

فایل صوتی جنجالی منتسب به رسول پناه؛ ماجرای قرارداد ۶ ساله و ۱۲۰ میلیاردی

انتشار فایل صوتی مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس حواشی این باشگاه را زیاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سریال حواشی علیه پرسپولیس ادامه دارد. این اولین جملات برای شروع یک دردسر بزرگ دیگر بود: «من تا حالا در عمرم در کار سرمربی دخالت نکردم اما ایشان می‌گوید چرا آقای ایکس را اینجا می‌گذاری و آقای فلانی را آنجا می‌گذاری؟! من چه مشکلی با شما دارم، همیشه هم از شما تعریف کردم. البته الان همه جوگیر شده‌اند؛ باد که بخوابد، همه خوب می‌شوند!» یک فایل صوتی از صحبت‌های محرمانه منتسب به مهدی رسول‌پناه که گفته می‌شود هفته گذشته در جمع چند خبرنگار بیان کرده است.

خبر ورزشی نوشت: او در بخشی از صحبت‌های جنجالی خود، این‌طور گفت: «همه می‌گویند اگر قرار است قرارداد شجاع را زیاد کنیم، قرارداد همه بازیکنان باید زیاد شود. شما جای من باشی چه‌کار می‌کنی؟ الان همه چیز شده پول. اگر پول هست، یک نفر بیاید و جای من پول بدهد. منطقی فکر کنید! به علیپور پیشنهاد بالایی دادم اما نماند. به بشار گفتم ۲۰۰ هزار دلار جدا از قرارداد، از جیب خودم به تو می‌دهم چون دوستت دارم اما قبول نکرد. او نمی‌تواند از پرسپولیس برود. شجاع هم باید بماند. من به آنها می‌گویم اگر پیشنهادی دارید، چرا بازی را می‌چرخانید؟ قانون داریم، قرارداد داریم و باید مذاکره کنیم.» اینها، جملات عجولانه و بدون ملاحظه‌ای است که مسئول اول باشگاه به زبان می‌آورد!

و بخش عجیب ماجرا: «این هواداری که به خاطر اعتراض بازیکن مقابل باشگاه جمع می‌شود، اشتباه می‌کند. اگر بازیکن عاشق این تیم بود و لوگو را می‌بوسید، این‌طور در فرودگاه استوری نمی‌گذاشت که اعصاب هواداران را خرد کند! می‌گویند چرا گذاشتی مهدی ترابی برود. ما حتی اگر پولش را می‌دادیم و قراردادش تمدید می‌شد، باز هم می‌توانست ۴۰۰ هزار دلار را بدهد و از باشگاه جدا شود. الان هم همان اتفاق افتاده است. خودش هم گفته، پول را برمی‌گرداند. چه حسن کچل و چه کچل حسن!»

رسول‌پناه همچنین ادامه می‌دهد: «همین ماجرای شکایت النصر؛ مشکلی از سمت پرسپولیس نبود بلکه مشکل فدراسیون بود. مسائلی پیش آمد که به من ارتباطی نداشت. شاید با وزارت ورزش مشکل داشتند؛ من چرا باید تاوان این اختلاف‌ها را بدهم؟ هواداران بیایند اما من می‌گویم آدرس، آن طرف (وزارت ورزش) است. ۱۲ هوادار به دفتر من آمدند. حرف زدیم، قانع شدند و عکس یادگاری خودشان را گرفتند و رفتند. اگر من تصمیم عجولانه می‌گرفتم، تیم ما قهرمان غرب آسیا نمی‌شد! کاری که آقای سعادتمند (مدیرعامل پیشین استقلال) انجام داد! من سرپرست باشگاه هستم اما حرفی ندارم اما آنها حرف می‌زنند؛ انگار بازی زمانه عوض شده است.»

اما جنجال بزرگتر، به بخشی از حرف‌های رسول‌پناه برمی‌گردد که او از شکست در جام ‌حذفی به عنوان یک اتفاق ویژه نام برد: «من نمی‌توانم این رقم‌ها را بدهم، تیم از هم می‌پاشد. حالا شانس آوردیم دربی را باختیم (می‌خندد) پنالتی را آن بازیکن (احمد نوراللهی) گل نکرد، من مقصر شدم. از الان می‌گویم تا یک سال، مقصر همه شکست‌های تیم من هستم. شما بدانید همه دعواها فقط یک دلیل دارد؛ بوی دو میلیون دلار در دماغ بعضی‌ها پیچیده و گیج شده‌اند! این پول را یک سال بعد می‌گیریم. برخی فکر می‌کنند همین فردا صبح پول در حساب است. به مرگ خودم، هر کسی مدیر شود، سر سه هفته چه داستان‌هایی پیش می‌آید! الان باشگاه از لحاظ اطلاعات و آمار در دست من است و همه چیز را می‌دانم اما به خدا اگر به من فرصت بدهند، حاضرم حقوق یک سال مدیرعامل بعدی را بدهم و فرار کنم! ما آدم نیستیم برویم کنار خانواده؟ طرف شب می‌خوابد و عشق و حالش را می‌کند، صبح می‌آید مقابل باشگاه و نعره می‌کشد: «حیا کن، رها کن» شما که این‌طور حرف می‌زنی، بیا پول بده. این همه پیشکسوت که انتقاد می‌کنند، بیایند و پول بدهند. همه آنها تلفن‌شان را قطع کرده‌اند.»

و در نهایت تعریف از وزیر ورزش: «از دولت حتی هزار تومان هم نگرفتیم ولی وزیر آنقدر معرفت داشت که برای استقلال و پرسپولیس زندگی خود را گذاشت. همین حواله ارزی که از دولت گرفتیم هشت میلیارد تومان به سودمان شد. ما پول برانکو را آن زمان ندادیم چون می‌خواستیم تیم را تقویت کنیم. به طور کلی خدا اول باید جنبه قهرمانی را بدهد.»

بخشی از حرف‌های رسول‌پناه کاملاً درست بود و قابل تأمل اما این جمله آخر شاید برایش دردسرهای بیشتری داشته باشد: «من اگر با او (شجاع خلیل‌زاده) ۱۲۰ میلیارد برای شش سال قرارداد ببندم و پایش در برود، نمی‌گویند مدیرعامل چقدر دیوانه بود؟» به هر حال رسول‌پناه با این حرف‌های بدون پرده و بدون ملاحظه، پرسپولیس را دو دستی وارد حاشیه کرد و باید دید چه داستان‌هایی بعد از آن بیرون بیاید! البته که برخی از حرف‌های او کاملاً درست و منطقی است اما اینکه مسئول یک باشگاه اینقدر صاف و ساده در جمع چند خبرنگار این حرف‌ها را بزند، موضوع دیگری است!

مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتشار فایل صوتی جنجالی منتشر شده منتسب با او در فضای مجازی گفت:دنبال جوسازی علیه پرسپولیس هستند.
مهدی رسول‌پناه اظهار کرد:مطلع شدم در ساعات گذشته فایل صوتی تقطیع شده‌ای از صحبت‌های من در فضای مجازی پخش شده است که قطعا به منظور گمراه کردن افکار عمومی و جابجا کردن عبارات و خدشه‌دار شدن احساسات هواداران و همینطور جوسازی منفی علیه باشگاه پرسپولیس بوده است.
او ادامه داد:برخی قصد دارند به طور مغرضانه اقدامات حقوقی موفقی که از سوی وکلای ما انجام شده را در جهت تخریب باشگاه کم‌رنگ جلوه دهند. به همین خاطر محتوای فایل صوتی منتشر شده را اکیدا تکذیب می‌کنم.

Share