رمضانپور نرگسی در گلزار شهدای رشت:

شهردار رشت در انتصابات افرادی اصلح مانند خودش را انتخاب و با فساد مبارزه کند

سید محمد احمدی شهردار رشت دقایقی پس از اتمام مراسم معارفه به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری رشت با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید محمد احمدی شهردار رشت دقایقی پس از اتمام آیین مراسم معارفه به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهرداری رشت با حضور در گلزار شهدای رشت با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

سید محمد احمدی آرامش و امنیت امروز را مرهون خون شهدا دانست وگفت: شهدا خالصانه جان خود را از دست دادند تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

شهردار رشت به خدمت‌رسانی مطلوب به مردم تاکید کرد و افزود: تا هر زمانی که در کسوت مسئولیت قرار داریم موظف هستیم خدمات شایسته ارائه دهیم و به کیفیت خدمت توجه کنیم.

احمدی با تاکید بر اینکه باید اعتماد مردم را جلب کنیم، خاطرنشان کرد: باید در خدمت‌رسانی به تمامی اقشار و مردم یکسان نگاه کنیم و تبعیض قائل نشویم.

رئیس شورای رشت: شورا با انتخاب شهرداری سالم و صادق به وظیفه خود عمل کرد

احمد رمضانپور نرگسی رئیس شورای اسلامی رشت اظهار کرد: اینکه شهردار رشت نخستین دقایق کاری خود را با حضور در مزار شهدا آغاز کرد پیام خوبی دارد و باید بدانیم مسئولیتی که نصیبمان شده به واسطه خون‌های پاک شهدا است.

وی تاکید کرد: باید در هر مسئولیت و کسوتی که هستیم به رعایت ارزش‌های اخلاقی پای بند باشیم.

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به اینکه شورا با انتخاب شهرداری سالم، صادق و دلسوز به وظیفه خود به خوبی عمل کرد گفت: آقای احمدی فردی سالم و با تجربه بوده که در شرایط بحرانی کار کرده است.

رمضانپور خاطرنشان کرد: انتظار داریم شهردار رشت در انتصابات افرادی اصلح مانند خودش را انتخاب کند که به خون شهدا پایبند بوده و با فساد مبارزه کنند.

گفتنی است در این مراسم احمد رمضانپور رئیس شورای اسلامی رشت، فاطمه شیرزاد، رضا رسولی عضو شورای اسلامی رشت و جمعی از مدیران شهرداری حضور داشتند.

Share