فرماندار لنگرود در گفتگو با دیارمیرزا:

باید هر دو مجموعه سورتمه و تله‌کابین به بهره‌برداری برسند

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه از نظر ما باید هر دو مجموعه سورتمه و تله‌کابین به بهره‌برداری برسند تا در عین حفظ محیط زیست از این مناظر زیبا استفاده کنیم، اظهار کرد: امیدواریم مشکلات حل شود و هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسانیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم حیدری گلرودباری، فرماندار شهرستان لنگرود پس بازدید از منطقه آب چالگی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا، اظهار داشت: به همراه مسوولین کومله بازدیدی از پروژه احداث سورتمه در منطقه آب چالگی داشتیم.

وی همچنین با بیان اینکه در مرحله بعدی قرار است تله‌کابینی از این نقطه به مرکز شهر کومله راه‌اندازی شود، گفت: منظره بسیار زییایی وجود دارد که در آینده مردم منطقه، استان، کشور و حتی سایر کشورها می‌توانند از آن لذت ببرند.

حیدری با اشاره به اینکه بخشی از سرمایه‌گذاری انجام شده اما اجرایی نشد، تأکید کرد: یکسری مشکلات اداری امکان دارد که وجود داشته باشد که بنده درخواست کردم متولیان بیایند تا سعی شود سرمایه‌گذاری صورت گرفته به نتیجه مطلوب برسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود در گفتگو به دیارمیرزا، ادامه داد: این پروژه هم می‌تواند جنبه‌ی سرمابه‌گذاری داشته باشد هم اینکه از در روحیه مردم ما تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: از نظر ما باید هر دو مجموعه سورتمه و تله‌کابین به بهره‌برداری برسند تا در عین حفظ محیط زیست از این مناظر زیبا استفاده کنیم.

فرماندار لنگرود در پایان با بیان اینکه از مردم کشور درخواست می‌کنیم که پس از پایان کرونا به این مناظر زیبا بیایند، اظهار کرد: از هفته بعد مذکرات برای انجام این پروژه‌ها را انجام می‌دهیم و امیدواریم مشکلات حل شود و هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسانیم.

گفتنی است، گلنگ اولیه پروژه در سال ۹۰ به زمین زده و در سال ۹۳ نیز عملیات اجرایی آن آغاز شد.

Share