دیدار هیئت رئیسه شورای اسلامی استان گیلان با مدیر کل صدا و سیما مرکز گیلان

اعلام آمادگی اعضای شورای اسلامی استان گیلان جهت انعکاس مشکلات مردم از طریق صدا و سیما

دیدار هیئت رئیسه شورای اسلامی استان گیلان با مدیر کل صدا و سیما مرکز گیلان با محوریت ایجاد مشارکت و همکاری هر چه بهتر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دیدار هیئت رئیسه شورای اسلامی استان گیلان با مدیر کل صدا و سیما مرکز گیلان با محوریت ایجاد مشارکت و همکاری هر چه بهتر جهت تبیین وظایف، اهداف و عملکرد شورای استان در راستای انجام وظایف قانونی و بیان مشکلات شهرستان های استان گیلان و پوشش خبری توسط صداو سیما مرکز استان گیلان برگزار شد.
در همین راستا، علرضا غفاری ریاست شورای اسلامی استان گیلان پس از تقدیر و تشکر از مدیر کل محترم در خصوص پوشش خبری کلیه امورات استان گیلان به عنوان یکی از مراکز برجسته کشوری به معرفی اعضای هیئت رئیسه پرداخت و در ادامه ضمن معرفی کلیه سطوح شورایی در قانون شوراها به نمایندگی از جامعه شورایی استان گیلان نسبت به معرفی جایگاه و نقش شوراها در بهبود کیفیت مدیریت شهری و روستایی صحبت هایی ارائه کرد.

وی اختصاصاٌ وظایف شورای استان گیلان را در قالب ماده ۸۷ قانون تشکیلات و ظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور بیان داشتند که مهمترین آن را بررسی وظایف، مسائل و مشکلات استان و ارائه پیشنهادهای لازم به منظور رفع تبعیض و توزیع عادلانه امکانات و منابع در سطح استان بیان داشته و درادامه نقش شورای استان را به عنوان شورای فرادست بر کلیه رده های شورایی معرفی کرد.

علی اکبری به عنوان نائب رئیس شورای استان، ضمن تشکر از تلاش های خانواده بزرگ صدا و سیمای مرکز گیلان و پوشش خبری شهرستانها از طریق این سازمان، آمادگی اعضای شورای اسلامی استان گیلان را جهت هر نوع همکاری و انعکاس مشکلات مردم از طریق صدا وسیما، اعلام داشت.

در ادامه سایر اعضای هیئت رئیسه، آقای جعفر قاسمی جیردهی با توجه به اینکه صدا و سیما یکی از نهادهای مهم در جمهوری اسلامی ایران می باشد، در تمام ضمینه ها حضور فعال داشته و این انتظار میرود که در ادامه این روند نسبت به همکاری با شورای استان بعنوان یکی از نهادهای مردمی نسبت به ارائه مطالبات مردم از مسئولین در استان همکاری های شایسته داشته باشند.

در ادامه مجید رجبی یکی دیگر از اعضای هیئت رئیسه جدید شورای استان اظهار داشت، که فصل تازه ای از همکاری های شایسته شورای استان با صداو سیما آغاز خواهد شد.
در همین راستا، آقای باباپور ضمن تشکر از برنامه هایی که در آن پوشش خبری کلیه شهرستان ها انجام میگردد. از مدیر کل محترم تداوم ساخت برنامه های شهرستانی را درخواست نمودند.
باقرزاده مدیر کل صدا و سیمای استان گیلان بیان کرد: شورا یک درون مایه قرآنی و خدایی دارد، و انتظار مردم از شوراها این است که د گفتار رفتار و کردار خود صداقت و شفافیت داشته باشد. و هر کاری که برای مردم باشد، ما پوشش خبری خواهیم داد و همراه شما پیگیر مطالبات مردم خواهیم شد.

Share