سه عضو شورای عالی بورس تاکید کردند؛

منافع سهام داران حفظ می شود | دارا دوم با جذابیت قیمت خوبی به مردم عرضه می‌شود

عضو شورای عالی بورس گفت: مدل قیمت گذاری دارا دوم در دولت در دست بررسی است تا با جذابیت خوبی به مردم عرضه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شاهین چراغی با اشاره به جزییات جلسه امروز شورای عالی بورس به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: شورا به دقت تحولات بازار سرمایه را زیر نظر دارد و همچنان از سهامداران خرد حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: به عنوان کارشناسی که بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در بازار سرمایه دارد، به سهامداران توصیه می کنم که نوسانات را جزو ذات بازار بدانند؛ سهامدارانی که فکر بلندمدت دارند و در بازار می مانند، بازدهی بسیار مناسبی کسب خواهند کرد.

عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه با حجم نقدینگی فعلی در کشور، بهترین بازاری که می توان آسوده خاطر و در بلندمدت به آن فکر کرد، بازار سرمایه است، خاطر نشان کرد: مدل قیمت گذاری دارا دوم در دولت در دست بررسی است تا با جذابیت خوبی به مردم عرضه شود.

منافع سهام داران حفظ می شود

ماشاالله عظیمی عضو شورای عالی بورس با بیان مطلب بالا به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: چگونگی عرضه سهام عدالت و مدیریت بر آن به نحوی که متضمن منافع عمومی و تعادل بازار باشد، از موضوعاتی بود که امروز اعضای شورای عالی بورس درخصوص آن بحث و گفتگو کردند. همچنین مقرر شد واگذاری ” دارا دوم “به نحوی باشد که مانند “دارا اول”، مردم در معماری، عرضه و تصمیم سازی آن حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: بازار سرمایه، بازاری کاملا اختیاری است و هر سرمایه گذار در خصوص تنظیم سبد خود، اختیار دارد که چه منابعی را به کار گیرد، چه زمانی وارد بازار و چه زمانی از آن خارج شود.

حمایت بلندمدت از بازار، در دستورکار شورای عالی بورس

سعید اسلامی بیدگلی در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، با اشاره به روند نزولی شاخص گفت: این روند طی چند روز اخیر نگرانی هایی را برای سهام داران ایجاد کرده است. اما باید توجه داشت که سیر صعودی شاخص و حجم بالای معاملات روزانه، تا حدودی منجر به هیجانی شدن معاملات شده بود.

عضو شورای عالی بورس ادامه داد: تاکیدهایی مبنی بر کاهش هیجان و عدم کنترل دستوری بازار انجام و اعلام شده است، با این حال، مناسب است که سهامداران مناسب با ذات بازار، سرمایه گذاری های بلند مدتی داشته باشند تا از جوانب مثبت و همچنین توسعه یافتگی این بازار بهره لازم را ببرند.

Share