مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گیلان؛

در هفته دولت ۲۰ طرح حمایت شده توسط صندوق کارآفرینی امید به بهره برداری می رسد

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گیلان گفت: در هفته دولت ۲۰ طرح حمایت شده توسط این صندوق به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر صندوق کارآفرینی امید استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای اقدامات و خدماتی است که دولت به مردم ارایه داده است.

شهبازی با اشاره به برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید گیلان در هفته دولت یادآور شد: امسال پرداخت تسهیلات در قالب تسهیلات اشتغال به روستائیان و ایجاد صندوق های خردمحلی همچنین آموزش و نظارت مرحله ای بر طرح‌های کشاورزی در راستای اجرای بهتر آن‌ها، ایجاد، راه‌اندازی و حمایت از صندوق‌های خرد محلی در روستاها از اقدامات دیگر این مجموعه است.
وی با اشاره به اینکه در هفته دولت ۲۰ طرح حمایت شده توسط این صندوق به بهره برداری می رسد، افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال راه اندازی شد که به طور مستقیم برای ۵۰ نفر اشتغال زایی صورت گرفته است.

شهبازی با بیان این مطلب که پرداخت تسهیلات صندوق در کمترین زمان ممکن و خارج از بروکراسی دست و پا گیر اداری در اختیار متقاضیان قرار می‌ گیرد، افزود: طرح هایی که در هفته دولت افتتاح خواهند شد، شامل رستوران، فراوری زیتون، کارگاه جوراب، تولید لبنیات، کارگاه تولید پوشاک، پست بانک و ۱۴ طرح اقامتگاه بوم گردی می باشد.

وی، صندوق کار آفرینی امید گیلان را بزرگ‌ترین صندوق حمایتی از فعالیت‌های کارآفرینی در مقیاس‌های خرد معرفی کرد و گفت: این صندوق در راستای توسعه فرهنگ ارتباط خرد در سطح کشوری اقدامات شایسته‌ای را انجام داده است.

Share