آیت الله فلاحتی در دیدار مدیران و جمعی از کارمندان بسیجی گیلان:

به مدیری که در اداره اش عفاف و حجاب رعایت نشود باید نمره صفر داد

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت رعایت قوانین و ضوابط شرعی حاکم بر سازمان ها تاکید کرد و گفت: عفاف و حجاب از مبانی حضور کارمندان و ارباب رجوع در اداره ها است و به مدیری که در اداره اش عفاف و حجاب رعایت نشود باید نمره صفر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار مدیران بسیجی و جمعی از کارمندان بسیجی اداره های کل استان به مناسبت بزرگداشت روز کارمند با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا(ع) اظهار کرد: سالروز شهادت رجایی و باهنر و همه شهدای کارمند نظام اسلامی به ویژه ۱۵۰ شهید کارمند گیلان را گرامی می داریم.

وی، مسئولان امروز را از حیث فعالیت در عرصه سیاسی و اجتماعی فرزندان انقلاب عنوان کرد و افزود: ظهور انقلاب اسلامی منشا تحول اجتماعی و سیاسی نه تنها در ایران بلکه در سطح دنیا شده و تحولی عظیم در لایه های زندگی اجتماعی مردم ایجاد کرده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی با انقلاب های دیگر قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: درست است تورم، گرانی و افزایش قیمت ها را داریم اما اگر بخواهیم جامعه ایران را با قبل انقلاب و دیگر کشورها مقایسه کنیم می توانیم ببینیم فعالیت های بسیاری در طول انقلاب اسلامی شده است.

آیت الله فلاحتی، وحدت توده های مردم را یکی از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: وحدت بین توده های مردم ستودنی و زبان زد است.

وی با اشاره به اینکه نمازجمعه یکی از نعمت های انقلاب اسلامی است، بیان کرد: نمازجمعه ابهت و پیشانی نظام محسوب می شود ضمن اینکه نمازجمعه حلقه ارتباط میان حکومت و مردم و همچنین مانور سیاسی و دینی مسلمانان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، وجود ولایت در راس نظام را از نعمت های بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: صبر و مقاومت ملت ایران در پاسداری از انقلاب اسلامی ستودنی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی برای بعضی ها طعمه است، اظهار کرد: با توجه به اینکه نمی توانیم پاسخگوی تمام مطالبات مردم باشیم، مردم داری توسط مسئولان و کارکنان اداره ها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مدیران و کارمندان اداره ها با تعامل صحیح و اخلاق باید مردم را در مسیر نگه دارند و مردم دار باشند.

امام جمعه رشت بر ضرورت رعایت اصول و قوانین و ضوابط شرعی حاکم بر سازمان ها تاکید کرد و یادآور شد: عفاف و حجاب از مبانی حضور کارمندان و ارباب رجوع در اداره ها است و به مدیری که در اداره اش عفاف و حجاب رعایت نشود باید نمره صفر داد.

آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه کسی که میلیاردی اختلاس می کند، مفسد اقتصادی است، افزود: ابتدا باید خودصیانتی و بعد دیگر صانتی داشته باشیم و اگر با همدیگر کمک کنیم زیرمجموعه ها سالم بار می آیند.

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: اگر دولت اسلامی قرار است به موفقیت برسد راهی به غیر از پیروی از منویات ولی فقیه ندارد زیرا هر جا به موفقیت رسیدیم به دلیل تبعیت از ولایت است.

عباس حسینی مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان نیز در دیدار مذکور از وجود ۲۵ هزار کارمند بسیجی در استان خبر داد و اظهار کرد: مطالبه گری سلامت اداری و مبارزه با فساد، مطالبه گری رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال، مطالبه گری عفاف و حجاب در سطح اداره ها و مطالبه گری تکریم ارباب رجوع از اهداف سازمان بسیج کارمندان گیلان است.

در جلسه مذکور، از تعدادی از مدیران و کارمندان بسیجی گیلان با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

 

Share