فرماندار فومن خبر داد؛

کلنگ زنی سه پروژه مهم هوانیروز همزمان با هفته دولت در شهرستان فومن

کلنگ زنی سه پروژه مهم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور محرومیت زدایی در شهرستان فومن صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا محسنی نماینده عالی دولت در شهرستان فومن با تشکر از تلاش ها و زحمات خبرنگاران جهت اطلاع رسانی خدمات و اقدامات دولت به مردم، افزود: روز خبرنگار در تقویم جمهوری اسلامی فرصت مناسبی برای تقدیر از تلاش های یک ساله فعالان عرصه خبر است.

وی در این راستا اظهار کرد: روز خبرنگار فرصت مناسبی برای بیان مطالبات خبرنگاران است که جزو مشاغل سخت طبقه بندی شده است.

محسنی، از خبرنگاران متعهد که پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند دعوت کرد تا در تولید محتوای درست، با نگاه کارشناسانه، به ارتقاء و افزایش آگاهی جامعه کمک کنند.

وی با بیان این که انعکاس مطالبات و درخواست های مردم به مسئولین راهگشا و سودمند است، خواستار دقت نظر و امانتداری خبرنگاران در تهیه اخبار و گزارشات شد.

فرماندار شهرستان فومن با تشکر از همکاری خبرنگاران در زمان شیوع کرونا و همراهی ایشان با سیاست های دولت و اطلاع رسانی مناسب در بستر فضای مجازی، افزود: حفظ آرامش روانی در شهرستان تا حدی مرهون زحمات خبرنگاران است.

وی در ادامه اظهار کرد: خبرنگاران با نقد منصفانه و تحلیلگری در کنار بازنشر اخبار، گام مهمی در آگاهی جامعه از تلاش های دولت در خدمات دهی برمی دارند.

محسنی در انتها با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت افزود: در هفته دولت سال جاری که شرح برنامه های آن در جلسه ای اختصاصی ارائه خواهد شد، ضمن کلنگ زنی سه پروژه مهم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور محرومیت زدایی در شهرستان شامل بازسازی بیمارستان فومن، احداث مسکن محرومین و پروژه آبرسانی به روستای آبرود، بازسازی درمانگاه شبانه روزی شهر ماکلوان توسط هوانیروز ارتش با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

Share