مدیرکل ورزش و جوانان گیلان؛

اعتبارات استانی جوابگوی تکمیل پروژه های مهم ورزش گیلان نیست

بخشی مدیرکل ورزش و جوانان در دیدار مدیر عامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور با استاندار گیلان گفت: اعتبارات استانی جوابگوی تکمیل پروژه های مهم ورزش گیلان نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان در دیدار با استاندار گیلان ضمن تشکر ویژه از مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی افزود: در طی ٢ سال گذشته در استان گیلان ۴ پروژه مهم ورزشی در دست ساخت بوده که با همکاری دلسوزانه مهندس کریمی ۳ پروژه افتتاح شده که هر کدام از آنها تا پیش از آن حدود ٣۵ درصد پیشرفت عمرانی داشتند.
وی افزود؛ طی چندین سال گذشته با اعتبارات استانی جهت پیشبرد استادیوم انزلی بودجه اختصاص یافت که این بودجه جوابگوی اتمام پروژه نبود و تا مرحله اتمام سکوهای شماره ۱ و همچنین تا نیمه عملیات عمرانی سکوهای شماره ۲ پیشرفت فیزیکی داشت. در سال ۹۸ این پروژه ضمن قرار گرفتن در لیست پروژه های ملی در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی قرار داده شد و مبلغی معادل ٧ میلیارد تومان جهت انجام آن ابلاغ گردید و با پیگیری های انجام شده امید داریم در سال ٩٩ مبلغ ١٠ میلیارد تومان دیگر جهت انجام این پروژه اختصاص یابد. گفتنی است در این راستا شرکت توسعه و تجهیز، مشاور پروژه را انتخاب و شروع به کار نموده و پیگیری های لازم در حال انجام است تا مراحل قانونی تحویل کار به پیمانکار باید صورت پذیرد.
بخشی در ادامه ابراز امیدواری کرد؛ با همت بوجود آمده انشالله عملیات اجرایی همزمان سکوهای ٣،۴، ۵ شروع خواهد شد و مشکل نور استادیوم تختی انزلی نیز که یکی از مشکلات عدیده آن جهت برگزاری مسابقات طی سالهای اخیر بوده مرتفع شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پایان گفت: با توکل به خدا و با همراهی استاندار ورزش دوست استان که همیشه یار و یاور ورزش استان می‌باشند، بتوانیم پروژه های مهم استان را در کمترین زمان ممکن به ترتیب اولویت بندی به اتمام برسانیم.

Share