ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی که ۲۲سال از او کوچکتر است

خبرهایی مبنی بر ازدواج مجدد پیمان قاسمخانی در فضای مجازی در حال انتشار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پیمان قاسم خانی فیلمنامه ‌نویس سینما و تلویزیون پس از سال ‌ها جدایی از همسر سابقش بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون، چند روز پیش برای بار دوم ازدواج کرد. عکسی که از قاسمخانی و همسر جدیدش میترا ابراهیمی، مستند ساز و روانشناس سرشناس، در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن است حاکی از ازدواج مجدد این نویسنده معروف است. البته تاکنون این خبر توسط پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی تائید یا تکذیب نشده است.

میترا ابراهیمی کیست؟
میترا ابراهیمی متولد ۱۳۶۸ است. او لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد. ابراهیمی به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد، اما در چندین دوره‌ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین شرکت داشته و تجربه‌ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

در پاییز ۹۸ فیلم مستندی از میترا ابراهیمی به نام «کامی» در جشنواره سینما حقیقت اکران شد که تهیه کنندگی و سرمایه گذاری آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی بود. در این فیلم به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده است.

انتقاد از ازدواج پیمان قاسمخانی با دختری که ۲۲سال از او کوچکتر است

مشرق به نقل از یک‌ کاربر فضای مجازی در توییترش نوشت: پیمان قاسمخانی۵۴ساله با یکی از خودش۲۲سال کوچکتر ازدواج کرد. دو تاسوال تو ذهنمه. ۱.این دختر معیار ازدواجش با کسی اینهمه بزرگتر چی میتونسته باشه جز سر زبونا افتادن و برعکس برای شوهرش هم؟ ۲.اگر همین ازدواج توسط یک شخص معروف مخالف تفکر این جماعت رخ میداد چند نامه اعتراضی مینوشتن؟

Share