مهدوی پس از چندین روز سکوتش را شکست؛

واکنش فرماندار تالش به قتل دختر ۱۴ ساله تالشی توسط پدرش

فرماندار تالش در خصوص قتل دختر نوجوان در تالش گفت: قتل دختر نوجوان تالشی موجب تاثر افکار عمومی شد و مسئولین قضایی استانی و شهرستانی در این خصوص موضع گیری خوبی داشتند، تعدادی از رسانه‌های معاند به اشتباه مسائل مذهبی را در این موضوع دخیل دانسته‌اند که به هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید عیسی مهدوی، فرماندار شهرستان تالش به قتل رومینا اشرفی، دختر ۱۴ ساله توسط پدرش در تالش واکنش نشان داد.

فرماندار تالش در خصوص قتل دختر نوجوان در تالش گفت: قتل دختر نوجوان تالشی موجب تاثر افکار عمومی شد و مسئولین قضایی استانی و شهرستانی در این خصوص موضع گیری خوبی داشتند، تعدادی از رسانه‌های معاند به اشتباه مسائل مذهبی را در این موضوع دخیل دانسته‌اند که با توجه به تحقیقات فنی از عوامل دخیل و مسئولین و مردم محلی به هیچ وجه صحت نداشته این قتل حاصل بد سرپرستی و ناموسی بوده است.

وی ادامه داد: مردم عزیز تالش قرن‌هاست که با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می‌کنند و این موضوع در انقلاب شکوهمند تشدید شده و میزان ازدواج‌های شیعه و سنی امری طبیعی در تالش است.

مهدوی در پایان گفت: بنده ضمن تاثر فراوان از حادثه تلخ برای دختر نوجوان امیدواریم هرگز در تالش با مردمان مهربان شاهد اینگونه اتفاقات تلخ نباشیم و از مسئولین قضایی و دادستان عزیز در خواست تسریع در رسیدگی به این امر را خواستارم.

گفتنی است، اظهارنظر دیرهنگام مسئولان در این رابطه و عدم انعکاس به موقع واقعه سبب انتقاد رسانه های محلی تالش شده است.

Share