به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی؛

تنها نماینده گیلان در جشنواره مجازی «تئاتر+خانه» اول شد

نمایش “عاقبت در خانه ماندن … عاقبت در خانه نماندن” به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی به عنوان تنها نماینده استان گیلان در جشنواره مجازی هنرهای نمایشی «تئاتر+خانه»، موفق به کسب رتبه نخست این جشنواره شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اختتامیه جشنواره سراسری هنرهای نمایشی «تئاتر+خانه»، امروز (۳ خرداد) در تهران برگزار شد که از سوی شبکه مجازی آنتن و صفحه اینستاگرام تماشاخانه سرو به صورت زنده پخش شد.

هیئت داوران از بین ۷۰ نمایش منتخب مرحله بازبینی در بخش گروهی و خانوادگی ۳ نمایش را انتخاب نمودند که نمایش “عاقبت در خانه ماندن … عاقبت در خانه نماندن” از استان گیلان توانست مقام اول این بخش را به خود اختصاص دهد.

این نمایش خانگی به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی، کاری از گروه تئاتر مارلیک رشت با بازی خشایار گرانسایه، سامان افتخاری، آریانا عفت طلب و ستاره یکتا است.

جشنواره مجازی هنرهای نمایشی «تئاتر+خانه» با شعار «تئاتر، خانه، خانواده» با دبیری محمودرضا رحیمی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح، با همکاری شبکه تلویزیون اینترنتی آنتن در سه بخش «مونولوگ»، «دیگرگونه‌های اجرایی» و «گروهی-خانوادگی» و با هدف فراگیری و تقویت جنبه‌های آموزشی، اشاعه هنر تئاتر در بین خانواده‌ها و با رویکرد توانمندسازی هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی کشور و نیز تاکید بر شعار «در خانه می‌مانیم» برگزار شد.

هیئت بازبین جشنواره متشکل از توحید معصومی، عبدالرضا شیبانی و امیرحسین شفیعی، از میان کارهای رسیده به همه بخشهای جشنواره تعداد ۷۰ نمایش را برای حضور در بخش رقابتی انتخاب نمودند که نمایش “عاقبت در خانه نماندن … عاقبت در خانه ماندن” تنها نماینده استان گیلان در این جشنواره بود.

Share