فرماندار لنگرود در نشست با شهردار و اعضای شورا؛

اتحاد و همدلی شهردار و شورای کومله قابل تحسین است؛ عقب ماندگی‌های گذشته جبران می شود

شفقی، اتحاد، وفاق و همدلی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کومله را قابل تحسین دانست و گفت: شهرداری کومله و تعطیلی خدمات مناسب در شهرداری به عنوان یکی از دغدغه های بزرگ شهرستان لنگرود بود که خوشبختانه عقب ماندگی های گذشته شهر کومله با اتحاد بین مجموعه مدیریت شهری مرتفع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کومله امروز سه شنبه با فرماندار لنگرود دیدار و گفتگو کردند.

سیروس شفقی، اتحاد، وفاق و همدلی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کومله را قابل تحسین دانست و گفت: شهرداری کومله و تعطیلی خدمات مناسب در شهرداری به عنوان یکی از دغدغه های بزرگ شهرستان لنگرود بود که خوشبختانه عقب ماندگی های گذشته شهر کومله با اتحاد بین مجموعه مدیریت شهری مرتفع خواهد شد.

فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه کومله شهر بی نظیری است و باید ظرفیت های شهر به خوبی تعریف شود، افزود: موضوع طرح جامع اقدامی ضروری است و باید متناسب با نیاز شهر بازنگری شود.

مهندس شفقی ادامه داد: متاسفانه شهر کومله مدت‌ها از اعتبارات شهرستانی بی نصیب مانده و امیدواریم امسال اعتبارات لازم برای این شهر زیبا در کمیته برنامه ریزی اختصاص یابد.

دراین نشست منوچهر مهدی پور شهردار کومله در خصوص اعتبارات ویزه برای تامین پروژه های عمران شهری در کمیته برنامه ریزی شهرستان وهمکاری سازمان تامین اجتماعی با شهرداری کومله شد.

Share