فرمانده انتظامی گیلان تاکید کرد؛

تردد خودروها در همه راه های مواصلاتی گیلان ۱۳ فروردین ممنوع است

براساس ابلاغ کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با #کرونا و با هدف قطع چرخه انتقال این ویروس، امروز ۱۳ فروردین از تردد کلیه خودروها به جز خودروهای امدادی و حاملان فرآورده‌های سوختی و فاسدشدنی در تمام راه های مواصلاتی استان جلوگیری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار عزیزاله ملکی فرمانده انتظامی گیلان گفت: براساس ابلاغ کمیته اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مبارزه با #کرونا و با هدف قطع چرخه انتقال این ویروس، امروز ۱۳ فروردین از تردد کلیه خودروها به جز خودروهای امدادی و حاملان فرآورده‌های سوختی و فاسدشدنی در تمام راه های مواصلاتی استان جلوگیری می شود.

سردار ملکی یادآور شد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا بیستم فروردین اجرا می شود و از شهروندان انتظار داریم امروز (روز طبیعت) از حضور در تفرج‌گاه‌ها، پارک‌ها و کلیه فضاهای عمومی خودداری کنند.

رئیس پلیس گیلان خاطرنشان کرد: رویکرد پلیس در این ایام دعوت و توصیه شهروندان برای ماندن در خانه است اما ماموران انتظامی با آن دسته از افرادی که بدون توجه به پیامدهای منفی و خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی حضور پیدا کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد و خودروی رانندگان متخلف به مدت یک ماه با دریافت کلیه هزینه‌های جانبی توقیف و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای مالکان این خودروها اعمال خواهد شد.

Share