با هرگونه گران‌فروشی و احتکار به‌شدت برخورد می‌شود

هشدار دادستان گیلان از احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی در داروخانه‌ها

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با تأکید بر حفظ حقوق عامه نسبت به احتکار و گران‌فروشی اقلام بهداشتی در داروخانه‌ها و انبار آن‌ها هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مهدی فلاح میری ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم گیلان در انتخابات دوم اسفند اظهار کرد: گیلانیان هوشیار و آگاه، بار دیگر گوش‌ به‌ فرمان رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های رأی آمده و از نظام اسلامی اعلام حمایت کردند.

وی با اشاره به اخبار منتشره در خصوص کمبود و گرانی اقلام بهداشتی در داروخانه‌ها در پی شیوع کرونا ویروس افزود: تیم‌هایی متشکل از نمایندگان سازمان تعزیرات، دادستانی و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مأمور بازرسی از داروخانه‌ها شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان با بیان اینکه تیم‌های بازرسی به‌طور ۲۴ ساعته و نامحسوس به داروخانه‌ها سرکشی می‌کنند، گفت: در بازرسی از داروخانه‌ها و انبار آن‌ها با هرگونه گران‌فروشی و احتکار به‌شدت برخورد می‌شود.

وی با درخواست از شهروندان برای حفظ آرامش و عدم توجه به شایعات منتشره در منابع غیررسمی و فضای مجازی بیان کرد: دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم مطالبه گر خواست شهروندان بوده و به‌محض مشاهده هرگونه تضییع حقوق عامه از سوی اشخاص با آنان برخورد خواهد کرد.

Share