پیروزی رسول فرخی مقابل ذبیح نیکفر با فاصله اندک؛

نتیجه انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل+ میزان آرا

رسول فرخی با کسب ۱۸۶۲۰ رأی و با شکست ذبیح نیک‌فر لیالستانی، نماینده جدید مردم حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در اجرای ماده ۲۴ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۷۲ آیین نامه اجرایی آن، به اطلاع کلیه اهالی حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل می رساند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل برگزار شد.

۱. آقای رسول فرخی ۱۸۶۲۰ رأی

۲. آقای ذبیح نیک فر لیالستانی ۱۸۱۱۷ رأی

۳. آقای سلمان زارع  ۱۴۶۳۸ رأی

۴. خانم سیده زینب میربابائی گلرودباری ۲۹۴۹ رأی

۵. آقای سیدرضا علوی زمیدانی ۲۰۶۸ رأی

۶. آقای بهروز جعفری ۱۱۴۰ رأی

۷. آقای کمیل مومنی ۷۳۹ رأی

۸. آقای حسن بابائی ارباستان ۶۴۲ رأی

۹. آقای ابراهیم سبحانی گلرودباری ۶۲۳ رأی

۱۰. خانم معصومه حیدری ۵۲۶ رأی

۱۱. آقای نقی حیدردوست ۳۲۷ رأی

۱۲. آقای صادق شریف نیای دیزنی ۲۵۳ رأی می باشند.

اینک در اجرای ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان لاهیجان برای قبول شکایات آماده می باشد.

در ضمن به استناد تبصره های ۱، ۲ و ۳ ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند ، می توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تسلیم دارند و شکایاتی قابل رسیدگی خواهند بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام ، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن (در صورت داشتن تلفن) و اصل امضای شاکی را داشته باشد. هم چنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

Share