شهردار لاهیجان خبر داد

ضدعفونی کردن سطح شهر لاهیجان | در زمان مناسب آماده پذیرایی از مسافران خواهیم بود

شهرداری لاهیجان با بسیج و ساماندهی گروه ویژه صبح پنج شنبه اقدام به ضدعفونی کردن خیابانهای شهر لاهیجان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهرداری لاهیجان با بسیج و ساماندهی گروه ویژه صبح پنج شنبه اقدام به ضدعفونی کردن خیابانهای شهر لاهیجان کرد.

مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در گفت و گویی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا شهرداری لاهیجان همه مراکز عمومی، تجاری، درمانی، مذهبی، آموزشی، ادارات، ایستگاههای تاکسی، بانک ها را ضدعفونی کرد.

وی گفت: تولید ماسک و توزیع به همراه مواد ضدعفونی بین کارکنان شهرداری و مراکز درمانی از دیگر اقدامات شهرداری لاهیجان در این مدت بود.

وی اضافه کرد: مردم لاهیجان در طول تاریخ به مهمان نوازی شهره هستند، اما اکنون نیازمند همکاری هم وطنان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا هستند تا با عدم مسافرت به این شهر در بسیج همراهی برای مقابله با کرونا یاریگر مردم لاهیجان و استان گیلان باشند و به یقین در زمان مناسب آماده پذیرایی از مسافران ارجمند خواهیم بود.

کاظمی افزود: مسئولان استان و شهرستان همه توان خود را برای حفظ سلامت شهروندان بکار بسته اند تا به زودی شاهد رفع این مشکلات باشیم.

وی افزود: از شهروندان عزیز خواهشمندم با عمل کردن به توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه برای جلوگیری از شیوع کرونا با مسئولان شهرستان همکاری کنند.

شهردار لاهیجان اضافه کرد: خادمان مردم در مدیریت شهری در کنار شهروندان در صف مقابله با ویروس کرونا هستند تا مردمان دیارمان آرامش خیال داشته باشند و تا آخرین لحظه از تلاش برای مقابله با ویروس و خدمات رسانی به شهروندان دست نخواهیم کشید.

Share