رییس اداره‌ میراث فرهنگی شهرستان ماسال؛

دلالان جذب مسافر قاچاقچیان ویروس کرونا به شهرستان ماسال هستند

کوهی گفت: باتوجه به دستور و هماهنگی شفاهی دادستان محترم با اداره میراث فرهنگی و پلیس اماکن نیروی انتظامی، در روزهای آتی محکم تر از گذشته با دلالان جذب مسافر در شهرستان (چه فعالان مجازی و چه مستقیم) برخورد خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید کوهی، رییس اداره‌ میراث فرهنگی شهرستان ماسال گفت: باتوجه به دستور و هماهنگی شفاهی دادستان محترم با اداره میراث فرهنگی و پلیس اماکن نیروی انتظامی، در روزهای آتی محکم تر از گذشته با دلالان جذب مسافر در شهرستان (چه فعالان مجازی و چه مستقیم) برخورد خواهیم کرد.

کوهی همچنین ادامه داد: این‌ها سفرا و قاچاقچیان ویروس کرونا در ماسال هستند و بدانند که بالاخره تک تک آنها را پیدا می‌کنیم و قول می‌دهم تا ابد اجازه فعالیت در زمینه ی گردشگری را از آنها سلب خواهم کرد زیرا اینها کسانی هستند که نه به خانواده‌ی خود رحم می کنند و نه به دیگران.

رییس اداره‌ میراث فرهنگی شهرستان ماسال اظهار کرد: با دستور مستقیم دادستان،بنگاه های غیر مجاز و خانه مسافرهای متخلف پلمپ و برای افراد پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

کوهی گفت: با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده و پیرو اجرای دستورات بهداشتی از جمله امتناع از هرگونه پذیرش مسافر در کل شهرستان، اجاره ویلا، اقامتگاه بوم گردی، هتل و مسافر کاشانه و…(چه آنهایی که مجوز دارند و چه ندارند) به هر نحو ممنوع بوده و اقامتگاه پلمپ خواهد شد.

وی افزود: از آنجایی که با وجود تاکیدات مکرر روزهای گذشته، بعضی ها هنوز درک درستی از وضعیت موجود ندارند، هیچ گونه مماشات نسبت به هیچکس نخواهیم داشت.

رییس اداره‌ میراث فرهنگی شهرستان ماسال اظهار داشت: این اخطاریه با هماهنگی کامل مراجع انتظامی شهرستان صادر شده و امیدواریم؛ دهیاران، شوراهای روستا، هیئت امنای مساجد، پایگاه های بسیج و اهالی با گزارش های به موقع ما را یاری کنند.

رییس اداره‌ میراث فرهنگی شهرستان ماسال ضمن خطرناک خواندن رفتار برخی از صاحبان خانه مسافرهای این شهرستان گفت: ممکن است برخی بی توجهی ها این اماکن را به مرکز شیوع ویروس کرونا در این شهرستان تبدیل نماید.

کوهی اظهار داشت: در بررسی نامحسوسی که انجام داده، متاسفانه برخی از افراد با بی مبالاتی کلبه های خود را اجاره داده و حتی روی پلاک خودروها کاور کشیده اند! مردم این شهرستان همواره مهمان نواز بوده اند اما امروز دیگر این میهانان، مهمان خطر هستند، برای خود، شهرستان و تمام جامعه!

وی افزود: از نمایندگان دولت در روستا نه! از خود مردم آن روستاها انتظار داریم هر خانه مسافری که در این زمینه همکاری نمی کند و اقدام به پذیرش مسافر می کند را به ما معرفی کنند.

رییس اداره‌ میراث فرهنگی شهرستان ماسال ضمن قدردانی از همکاری صاحبان هتل در شهرستان افزود: هتل دارانی که بالای چندین میلیارد هزینه کرده اند این زیان را به جان خریده و از پذیرش مسافر جلوگیری می کنند با این حال متاسفانه برخی خانه مسافرها بخاطر مبالغ ناچیزی جان خود، خانواده و شهروندان این شهرستان را به خطر می اندازند.

 

Share