قائم مقام دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا؛

اولویت تمام استان، مهار کروناست | امور گیلان را در کشور پیگیر خواهم بود

نماینده سابق وزیر بهداشت در گیلان در جلسه تودیع، اظهار داشت: به لطف خداوند اکنون تیم مقابله با کرونا منسجم تر شده و حوزه بهداشت و درمان استان شرایط مطلوب تری برای وضعیت موجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دکتر مهدی شادنوش، نماینده سابق  وزیر بهداشت در گیلان در جلسه تودیع خود در حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: به لطف خداوند اکنون تیم مقابله با کرونا منسجم تر شده و حوزه بهداشت و درمان استان شرایط مطلوب تری برای وضعیت به وجود آمده دارد.

وی با بیان اینکه جهاد در عرصه مقابله با کرونا یک عمل متعالی است که با نیت رضایت خدا و کمک به ایران و ایرانی انجام می شود گفت: استدعا دارم تیم مهار در استان گیلان همچنان با قدرت پیش رود.

نماینده سابق وزیر در استان گیلان با تاکید بر  اینکه برای برداشتن بار از دوش مردم باید با همه قوا در صحنه باشیم، افزود: باید برای یک کار جهادی طاقت فرسا و زمانبر آماده باشیم.

شادنوش باتاکید بر اینکه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تلاش کنند تا بار را از دوش بیمارستان‌ها کم کنند، اظهار داشت: الان اولویت تمام استان، مهار کروناست و باید همه وارد صحنه شوند و نباید اجازه دهیم مسوولان، پزشکان و پرستاران خسته شوند.

وی با دعوت همه تیم مهار به سعه صدر و نامیدن آن ها به سربازان مقابله با بحران، گفت: مردم مشکلات فراوان دارند و طبیعی است که گاهی از فرط ناملایمات فریاد برآرند. شنونده خوبی باشیم و با صبوری پناهشان باشیم.

شادنوش اظهار داشت: من در این جنگ تمام عیار با یک کاغذ آمدم و با همان کاغذ برای ماموریتی دیگر میروم.  ولی دلم پیش شماست و امور گیلان را هم پیگیر خواهم بود.

نماینده سابق وزیر بهداشت درگیلان در خاتمه گفت: من از همه جهادگرانی که افتخار همکاری با آنان در شرایط سخت روزهای اول را داشتم تشکر میکنم و خاطره بودن در کنارشان هرگز از ذهنم پاک نخواهد شد.

گفتنی است دکتر مهدی شادنوش طی حکمی  به عنوان قائم مقام دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور منصوب شد.

Share