آیت‌الله فلاحتی پس از انداختن رای در صندوق:

اقتدار انقلاب اسلامی به حضور مردم در انتخابات است | نماینده باید مومن به انقلاب و نظام اسلامی باشد

نماینده ولی فقیه در گیلان انتخابات را تکلیف و حق عنوان کرد و گفت: اقتدار انقلاب اسلامی به حضور مردم در همه عرصه های انتخابات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی پس از انداختن رای در صندوق در جمع خبرنگاران با تبریک روز خجسته رای گیری اظهار کرد: همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب امروز صبح فرمودند؛ انتخابات تکلیف و حق است. وی ادامه داد: حق است برای هر ایرانی که احقاق حق کند و نمایندگان شایسته ای را به مجلس شورای اسلامی بفرستند.

امام جمعه رشت، شرکت در انتخابات را یک وظیفه عنوان کرد و افزود: مردم عزیز ما هر چه سریع تر پای صندوق های انتخابات حاضر شوند و رای خود را به صندوق ها بیندازند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اقتدار انقلاب اسلامی به حضور مردم در همه عرصه های انتخابات است، تصریح کرد: از جمله ایام الهی که مردم می توانند اقتدار نظام را به جهانیان نشان دهند همین روزهای انتخابات است.

وی یادآور شد: روزهای انتخابات در حقیقت ایام الله مردم ماست و طبیعی است که تاثیر بسزایی در جامعه ایرانی و در همه ملت های آزاده جهان خواهد گذاشت.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مجلس به تعبیر امام(ره) عصاره فضائل است، بیان کرد: مردم باید کسانی را به مجلس بفرستند که از ویژگی های لازم که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند، برخوردار باشد.

آیت الله فلاحتی به شاخصه های یک نماینده مجلس اشاره کرد و گفت: نماینده باید مومن به انقلاب و نظام اسلامی باشد.

وی با تاکید براینکه نماینده مجلس باید به ارزش های انقلاب و خون های شهیدان پایبند باشد، خاطرنشان کرد: نماینده باید از قدرت لازم برای تقنین قوانین برخوردار باشد ضمن اینکه در برابر دشمنان کرنش نکند، آزادمرد باشد،

انسانی باشد که بتواند در هر شرایطی در برابر دشمنان خدا و انقلاب اسلامی بایستد و از آرمان های این ملت دفاع کند.

امام جمعه رشت، مردم ایران را دارای افکار و اندیشه های انقلابی دانست و اظهار کرد: نماینده در تقنین قوانین باید دارای فهم و شعور سیاسی و اجتماعی باشد.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: نماینده علاوه بر اینکه نماینده منطقه خود است، در حقیقت نماینده همه ملت ایران محسوب می شود و در تقنین به قوانینی توجه کند که به آرمان های بلند ملت ایران ختم شود.

Share