فرماندار تالش خبر داد:

گیر افتادن ۴ نفر در ییلاق کرمان اسالم بر اثر برف و کولاک | حال عمومی این افراد خوب است

سید عیسی مهدوی اظهار داشت: بمحض اطلاع از گرفتار شدن ۴مسافر در ییلاق کرمان، عوامل امدادی هلال احمر مستقر در پایگاه اسب‌وونی چندین مرتبه با پای پیاده به منطقه اعزام شدند اما به علت ارتفاع برف و کولاک شدید و طوفانی بودن محور، امکان رسیدن به منطقه ییلاقی کرمان میسر نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار تالش در جلسه فرعی مدیریت بحران ضمن قدردانی از تلاش های بی وقفه دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان در خصوص مدیریت بارش برف اظهار کرد: بمحض اطلاع از گرفتار شدن ۴مسافر در ییلاق کرمان، عوامل امدادی هلال احمر مستقر در پایگاه اسب‌وونی چندین مرتبه با پای پیاده به منطقه اعزام شدند اما به علت ارتفاع برف و کولاک شدید و طوفانی بودن محور، امکان رسیدن به منطقه ییلاقی کرمان میسر نشد.

وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی های انجام شده با امداد استان یک فروند هلی کوپتر نیز  به منطقه اعزام شد اما به علت کولاک شدید و نبود جایگاه مناسب در شرایط برفی، نشست هلی کوپتر در ییلاق کرمان امکانپذیر نشد.

مهدوی همچنین اعلام کرد: ادامه پیگیری ها و امدادرسانی همچنان از طریق اداره راهداری و هلال احمر در حال انجام است و خوشبختانه طی تماس تلفنی که توانستیم با صاحب کافه‌ای که مسافران در آن مستقر هستند،بر قرار کنیم، حال عمومی همه افراد مساعد گزارش شده است.

Share