در بخش‌های مسابقه رادیو تئاتر و نمایش‌های خیابانی؛

هنرمندان گیلانی نامزد دریافت ۵ جایزه در جشنواره تئاتر فجر شدند

هنرمندان استان گیلان در بخش‌های مسابقه رادیو تئاتر و نمایش‌های خیابانی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نامزد دریافت پنج جایزه شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هیئت داوران بخش رادیوتئاتر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر متشکل از بهرام ابراهیمی، ایوب آقاخانی و فریدون محرابی، نامزدهای دریافت جوایز این مسابقه را در هفت رشته افکت زنده (فولی آرت)، تهیه‌کنندگی، بازیگری زن، بازیگری مرد، نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و رادیوتئاتر معرفی کردند.

در این بخش؛ بهرام نوری با اثر «کادوی تولد» در رشته تهیه‌کنندگی و زینب شعبانی و مهسا طالبی با «از ورشو تا تهران» از رشت به‌ترتیب در رشته‌های بازیگری زن و نمایشنامه‌نویسی نامزد دریافت جایزه شدند.

همچنین هیئت داوران بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر متشکل از حسین مسافر آستانه، علیرضا استادی و مجید صالحی نامزدهای دریافت جوایز این مسابقه را در شش رشته موسیقی، طراحی فضا، بازیگری مرد، بازیگری زن، طرح و ایده‌پردازی و کارگردانی معرفی کردند.

گروه موسیقی نمایش «سایلنت» و امیر امینی (کارگردان نمایش «شال برون») از لاهیجان نیز دیگر هنرمندان گیلانی هستند که به ترتیب در رشته‌های موسیقی و کارگردانی بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره نامزد دریافت جایزه شدند.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، ساعت ۱۸:۳۰ امروز (دوشنبه، ۲۱ بهمن) در تالار وحدت تهران به کار خود پایان می‌دهد.

در این مراسم علاوه بر معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف، بزرگداشت کریم اکبری مبارکه، حسین عاطفی، مهدی لزیری و آندرانیک خچومیان چهار هنرمند پیشکسوت تئاتر نیز برگزار می‌شود.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی‌مرند در بخش‌های مسابقه تئاتر صحنه‌ای، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، نمایش‌های خیابانی، رادیوتئاتر، دیگرگونه‌های اجرایی، مسابقه و نمایشگاه عکس، مسابقه و نمایشگاه پوستر و اقلام تبلیغاتی، تئاتر ملل و پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران برگزار می‌شود.

Share