با حضور معاون استاندار گیلان صورت گرفت؛

افتتاح همزمان ۲۰۴ واحد مسکن روستایی و بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستای چسلی ماسال

در دومین روز از ایام الله دهه فجر با حضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، ۲۰۴ واحد مسکن روستایی در ماسال افتتاح شد و پروژه گازرسانی به روستای چسلی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسم‌نژاد در آیین افتتاح پروژه‌های مسکن روستایی و گازرسانی در ماسال اظهار کرد: انقلاب اسلامی تمام برنامه‌های استکبار جهانی را که در حکومت شاهنشاهی علیه ملت ایران داشت از بین برد.

وی افزود: با وجود تحریم‌هایی که دشمنان بعد از انقلاب اسلامی به وجود آوردند؛ مدیریت مناسبی در کشور انجام شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچگونه تلاشی برای خدمت به مردم دریغ نمی‌کند و اکنون در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی، احداث بزرگراه، پالایشگاه مخازن نفت و … حرفی برای گفتن دارد.

قاسم‌نژاد تصریح کرد: ما به عنوان حاکمان و مسئولان نظام در جای جای کشور باید حرمت عناصر جمهوری اسلامی که مردم هستند را نگه داریم که دوام نظام در این موضوع است.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار گیلان با اشاره به انتخابات دوم اسفند خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال این هستند  تا یاس و ناامیدی را در مردم ایران به وجود آورند و به دلیل اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی در سطح جهان فراگیر شده ، می‌ترسند به همین دلیل در صدد تخریب نظام و انقلاب اسلامی هستند.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه هرگاه مردم ایران در همایش‌های ملی، راهپیمایی‌ها و انتخابات حضور پررنگ داشتند، در برابر دشمنان سربلند هستیم؛ افزود: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مانور قدرت سیاسی کشور در دنیاست و ما در این مقطع از انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگر به وحدت، انسجام و همگرایی نیازمندیم.

گفتنی است افتتاح ۲۰۴ واحد  مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  با تسهیلات ابلاغیه دولت که با اعتباری بالغ بر سه یلیارد و ۶۰ میلیون تومان است؛ در روستای درخانه بخش مرکزی شهرستان ماسال به طور همزمان به بهره برداری رسید.

همچنین امروز تعداد روستاهای برخوردار از گاز به ۸۱ روستا رسید و شهرستان ماسال به عنوان شهرستان سبز  معرفی شد.

برای بهره‌برداری از این دو پروژه بالغ بر ۹۶۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده و با افتتاح آن پروژه های گاز رسانی به روستاهای این شهرستان به اتمام رسیده است.

Share