سرمربی تیم ملی فوتبال ایران مطرح کرد:

نمی‌ترسم سرنوشت استراماچونی برای من تکرار شود | حضور دارم تا تیم به جام جهانی راه پیدا کند

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد ترسی ندارد از اینکه اتفاقات رخ داده برای استراماچونی، برای او هم تکرار شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از hrt، دراگان اسکوچیچ، مربی ۵۱ ساله کروات، هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت تا جانشین مارک ویلموتس شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌ترسد مشکلی که برای مربیان خارجی قبلی نظیر استراماچونی در ایران رخ داد برایش تکرار شود، گفت: مطالبی که رسانه‌ها درباره این موضوعات مطرح کردند تنها یک روی سکه است. من در ۵ سال گذشته که در ایران مربیگری می‌کردم، چنین وضعیتی را ندیدم. ممکن است چکی دریافت کنید و با تاخیر نقد شود و اتفاقی بزرگ نیست. به همین خاطر اصلا ترسی از این ندارم که این اتفاق برای من تکرار شود.

این مربی از سال ۲۰۱۳ در ایران مشغول به کار بوده و هدایت چهار باشگاه ملوان، فولاد، خونه به خونه و صنعت نفت آبادان را به عهده داشته است.

در همین ارتباط مربی جدید ایران گفت: با سه چهار تیمی که من هدایت کردم، در تاریخ آن‌ها بیش‌ترین موفقیت‌ها را کسب کردم. فکر می‌کنم هدایت ایران بعد از این تیم‌ها منطقی بود. هدایت تیم ملی ایران در واقع بزرگترین چالش شغلی من است. من به چیزی بسیار ملموس رسیدم و آن موقعیت مربی تیم ملی ایران است. من خونه به خونه را به فینال جام حذفی آوردم و با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتم.

او در پایان گفت: ایران دومین تیم برتر آسیا در رده بندی فیفا است. همه انتظار دارند این تیم به جام جهانی راه پیدا کند. من هم در اینجا حضور دارم تا به این هدف برسم.

Share