فرماندار رشت با قدردانی از صبوری مردم سراوان؛

نصب روزشمار و قولی که به مردم برای احداث زباله‌سوز داده شد، اقدامی غلط و غیرکارشناسی بود

مومنی زاده گفت: زباله سوز باید تا فروردین طبق تعهداتی که داده شده است انجام شود و اگر قصوری صورت گیرد خود مسئولان باید جوابگوی مردم شوند و دیگر از کسی دفاع نخواهیم کرد.

 اخصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت در جلسه ساماندهی پسماند سراوان با اشاره به اینکه به علت انباشت غیر اصولی زباله در سروان مشکلاتی برای شهروندان ایجاد شده است، گفت: اگر انباشت به صورت اصولی بود این اتفاقات رخ نمی داد و باید در حال حاضر کاور کردن زباله ها به صورت دقیق انجام شود.

مومنی زاده با بیان اینکه یکی از اشتباهات که انجام گرفت، دادن قول غلط به مردم بود، افزود: متاسفانه به مردم با روز شمار قول دادند که ظرف دو سال زباله سوز احداث خواهد شد که کاملا این حرف غیر کارشناسی بود و با عدم احداث زباله سوز مردم از ما دلخور و عصبانی شدند.

وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی، امنیتی و اطلاعاتی بسیار پخته عمل کردند، گفت: مردم سراوان هم بسیار خوب و با سعه صدر همراهی نمودند و دوباره به ما اعتماد کردند و از همه مردم سراوان برای نجابت و صبوری آنها تشکر می کنم.

فرماندار رشت افزود: دیگر نباید با مردم بد قولی کنیم و این دور از انصاف است و هیچکس نباید چنین کاری را با مردم سراوان و روستاهای اطراف انجام دهد.

مومنی زاده تصریح کرد: با تشکر و قدردانی زبانی، کاری از پیش نمی‌رود و باید عملی باشد و به تعهدات خودمان عمل نماییم.

وی گفت: زباله سوز باید تا فروردین طبق تعهداتی که داده شده است، احداث شود و اگر قصوری صورت گیرد خود مسئولان باید جوابگوی مردم شوند و دیگر از کسی دفاع نخواهیم کرد.

Share