سرمربی سپیدرود پس شکست مقابل مس رفسنجان:

فدراسیون در انتخاب داور مسابقه اشتباه کرد | پنالتی سوخته سپیدرود مقابل مس رفسنجان

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه فدراسیون فوتبال در انتخاب داور مسابقه این تیم مقابل مس باید دقت بیشتری به خرج می‌داد، گفت: در نیمه نخست مدافع تیم مس بر روی آقایی‌پور در محوطه جریمه مرتکب خطا شده و داور از اعلام پنالتی خودداری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، نادر دست‌نشان در نشست خبری پس از دیدار مقابل مس رفسنجان با انتقاد از داوری مسابقه اظهار کرد: مس رفسنجان تیمی پرمهره و با امکانات است که برای صعود به لیگ برتر می‌جنگد، در سوی مقابل تیم سپیدرود برای بقا می‌جنگد و کمیته داوران فدراسیون فوتبال در انتخاب داور این مسابقه اشتباه کرده و باید دقت بیشتری به خرج می‌داد.

وی با گلایه از برنامه‌ریزی مسؤولین فدراسیون برای برگزاری دیدار امروز سپیدرود مقابل مس خاطرنشان کرد: به دلیل برگزاری مراسم سوگواری شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، به‌سختی توانستیم خود را به کرمان برسانیم، بیش از سه ساعت در فرودگاه معطل اتوبوس بودیم و این بازی باید در زمان بهتری برگزار می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه این تیم برای بازگشت به رشت در تهیه بلیت هواپیما با مشکل مواجه است، گفت: این مشکل به دلیل خیل مشتاق عاشقان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان است و فدراسیون باید بازی دو تیم سپیدرود و مس را لغو و به زمان دیگری موکول می‌کرد.

دست‌نشان با تأکید بر قدرت بالای تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: این تیم را به‌خوبی آنالیز کرده و راه‌های نفوذشان را بستیم، تیم مس روی ارسال از جناحین خطرناک بود و در دیدار مقابل سپیدرود تنها دو بار صاحب موقعیت خطرناک شده و یکی از آن‌ها را به گل تبدیل کرد.

وی با اذعان به پنالتی سوخته سپیدرود در مقابل مس رفسنجان گفت: در دقیقه ۳۵ نیمه نخست، مدافع تیم فوتبال مس بر روی آقایی‌پور در محوطه جریمه مرتکب خطا شده و داور مسابقه از اعلام پنالتی خودداری کرد؛ کمک‌داور اول مسابقه نیز در این صحنه به داور وسط کمکی نکرده و پرچم نزد.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه بازیکنان این تیم در نیمه دوم فوتبالی روبه‌جلو از خود به نمایش گذاشتند، افزود: بازی شجاعانه بازیکنانمان در نیمه دوم باعث شد مس در این نیمه حرفی برای گفتن نداشته و مجبور شود در لاک دفاعی فرو رود.

دست‌نشان با انتقاد از کمک‌داور اول مسابقه و تصمیمات جنجالی وی تصریح کرد: کمک اول مسابقه درحالی‌که در نیمه اول از درصحنه خطا بر روی مهاجم تیممان حاضر نشد پرچم بزند در نیمه دوم درصحنه‌ای عجیب و برخلاف نظر داور میدان به نشانه خطای هند در محوطه جریمه پرچم زد!

وی با اشاره به اینکه تصمیمات اشتباه کمک‌داور مسابقه باعث تشنج در زمین بازی شد، گفت: با تصمیم قاطع داور میدان و عدم اعلام ضربه پنالتی، بازی به روال طبیعی خود بازگشت؛ در ادامه هیچ‌یک از دو تیم نتوانستند گلزنی کنند و نتیجه مسابقه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه بازیکنان این تیم عمدتاً بومی هستند، گفت: ۱۶ بازیکن از ۲۰ بازیکن اعزامی تیممان به کرمان را بازیکنان بومی، ۱۰ بازیکن از رده سنی امید و ۱۵ بازیکن رده سنی زیر ۲۳ سال تشکیل داده و دریافتی بازیکنان تیممان در نیم‌فصل نخست لیگ یک بسیار پایین بوده و حتی برخی از بازیکنان در طول فصل مبلغ یکی دو میلیون تومان دریافتی داشته‌اند.

Share