با صدور اطلاعیه شماره 3؛

اعلام زمان و مکان ارائه شکایت داوطلبانی که صلاحیتشان رد شده یا احراز نشده است

هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: داوطلبان که صلاحیتشان رد شده و یا احراز نشده از فردا تا ۲۶ دی ماه فرصت دارند شکایت شان را ارائه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: داوطلبانی که صلاحیتشان رد شده و یا احراز نشده از فردا تا ۲۶ دی ماه فرصت دارند شکایتشان را ارائه دهند.

در اجرای ماده ۵۲ قانون و ماده ۳۴ آئین‌نامه انتخابات داوطلبانی که نتیجه بررسی صلاحیت آن‌ها بر اساس نظر هیئت نظارت استان و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات رد صلاحیت یا عدم احراز اعلام شده است، می‌توانند از تاریخ یک‌شنبه ۲۲ تا پنج‌شنبه ۲۶ دی به مدت پنج روز از ساعت ۸ تا ۱۶ شخصا به محل دریافت شکایات شورای نگهبان به نشانی تهران – بزرگراه بسیج، نرسیده به میدان شهید کلاهدوز، بلوار هجرت، ورزشگاه تختی مراجعه و مراتب اعتراض و شکایت خود را به انضمام مستندات لازم ارائه دهند.

همچنین داوطلبان که صلاحیتشان رد شده و یا احراز نشده همچنین می‌توانند شکایت خود را از ۲۲ تا ۲۶ دی ماه از ساعت ۸ تا ۱۶ به هیات نظارت بر انتخابات مستقر در سالن همایش غدیر استانداری گیلان به آدر رشت – بلوار معلم ارائه دهند.

 

Share