رئیس شورای شهر انزلی تاکید کرد؛

سکوت شورا و شهرداری به خاطر تعامل و همدلی بود | میدان اصلی شهر یک مخروبه است

حیدری با بیان اینکه سکوت شورا و شهرداری به خاطر تعامل و همدلی بود، تصریح کرد: باز هم اعلام می‌کنیم که ما به دنبال همدلی هستیم و شهر بندر انزلی فقط از همین‌جا ضربه می‌خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هشتادو هشتمین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی، کارشناسان شهرداری، با موضوع گزارش هزینه و درآمد مهرماه ۹۸ توسط خزانه دار محترم – نامه شهردای درخصوص بازسازی اتوبوس های سازمان – نامه شهرداری درخصوص رنگ آمیزی سقف و جداره مغازه های ضلع جنوبی خیابان میرزا کوچک خان – نامه شهرداری در خصوص اخذ مصوبه جدید شورا برای ملک واگذار شده به تامین اجتماعی بابت بدهی – نامه شهرداری درخصوص واگذاری زمین به آموزش و پرورش – نامه شهرداری درخصوص نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پیشنهاد فروش و واگذاری پلاک ثبتی ۱۰۷۷ و غیره – نامه شهرداری درخصوص واگذاری ۴ قطعه زمین واقع در جزیره دکتر بهشتی به عنوان وثیقه به تامین اجتماعی – نامه شهرداری درخصوص اجاره یک باب مغازه جنب ترمینال – نامه شهرداری درخصوص انتقال دو قطعه زمین جهت پرداخت مبلغ قرارداد بیمه تکمیلی – نامه شهرداری درخصوص تقاضای آقای پندین درخصوص معرفی مکانی برای عرصه چهار چرخ رکابی – نامه شهرداری درخصوص تقاضای کانون های تبلیغاتی جهت عقد قرارداد با شهرداری، شامگاه امروز یکشنبه ( ۱۰ آذر ماه) در محل شورا برگزار شد.

هادی حیدری؛ رییس شورای شهر بندرانزلی در هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر بندرانزلی با تبریک هفته بسیج و نداجا عنوان کرد: هفته بسیج را به همه عزیزانی که خالصانه بی ادعا برای کشورمان زحمت می‌کشند و هفتم آذر نیروی دریایی بر دریادلان بزرگوار را تبریک می گویم.هادی حیدری؛ رییس شورای شهر بندرانزلی در هشتاد و هشتمین جلسه شورای شهر بندرانزلی با تبریک هفته بسیج و نداجا عنوان کرد: هفته بسیج را به همه عزیزانی که خالصانه بی ادعا برای کشورمان زحمت می‌کشند و هفتم آذر نیروی دریایی بر دریادلان بزرگوار را تبریک می گویم.
وی با اشاره به مانور صبح امروز دستگاه های اجرایی شهرستان بندرانزلی، افزود: ستاد بحران شهرداری با همکاری با دستگاه هایی که در شهرداری مستقر بوده و همچنین سایر نهادهایی که در بحث بحران مانند راهسازی و هلال احمر، بنادر و دیگر دستگاه های دخیل در این امر نشان دادند با همکاری برای بحران های آتی آمادگی کامل دارند و امیدوارم این عزیزان به موقع بتوانند در آینده رفع مشکل کنند.
حیدری با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی داریم و امیدواریم با نیت خیر قدم به این عرصه گذاشته باشند و شاهد تحولی در مرکز قانونگذاری کشور و به پشتوانه آن، شاهد شکوفایی شهرها و استان و کشور عزیزمان باشیم.
رئییس شورای شهر بندرانزلی ادامه داد: باید به شهردار تذکر دهم تا کارکنان و چه مدیران شهرداری چه عمدا و سهوا از مکانات و تجهیزات شهرداری برای کاندید و گروه خاصی استفاده نکنند که خدای نکرده شبهاتی را به وجود نیاورند.
وی به مسئله شهری دیگری اشاره کرد و برگزاری مسابقات المپیاد ریاضی را بسیار کم استقبال دانست و گفت: این مسابقات واقعاً خیلی مظلومانه در این شهر برگزار شد و حتی این المپیاد ریاضی در چند شهر کشورمان از جمله اصفهان برگزار شد و جا داشت که مسئولین شهری ما هم حضور پیدا می‌کردند.
حیدری با اشاره به اصلاح قیمت بنزین و تاثیرات آن اظهار داست: امیدواریم که تاثیرات منفی آن را دولت مردان عزیزمان به حداقل برسانند اما با هر فرمولی که بخواهیم محاسبه کنیم قطع یقین اصلاح نرخ بنزین از هزار تومان به هزار و ۵۰۰ تومان افزایش نرخ را خواهد داشت انشالله که دولتمردان ما کاری کنند که فشار اقتصاد بیش از این به مردم کشورمان نیاید.
رئیس شورای شهر بندرانزلی با اشاره به دیدار با معاون اقتصادی وزارت کشور و مدیر کل دفتر ترویج معماری شهری خاطرنشان کرد: در هفته گذشته و این هفته ما به اتفاق آقای شهردار، اعضای شورای شهر ۲ سفربه سمت تهران داشتیم که در یکی از آنها فرماندار محترم نیز با ما همراه بود و در خصوص طراحی شهری بلوار تکاوران تا میدان و رهآوردهای خوبی بدست آمد و انشاالله این عزیزان به صورت میدانی که در انزلی حضور پیدا می‌کنند.
وی ادامه داد: عزیزان شهرداری همکاری لازم را داشته باشد چون بر اساس همین همکاری ها قرار است بودجه اختصاص داده شود که ما از این بودجه‌ها و از این نعمت ها به توانیم استفاده کنیم.
حیدری با بیان اینکه در این دو جلسه مباحثی همچون ناوگان حمل و نقل، ساماندهی سواحل، پسماند، کارخانه کمپوست و بحث تالاب، ساماندهی میدان اصلی مورد بررسی قرار گرفت، گفت: نوع برخورد این عزیزان و قول‌هایی که دادند نشان می‌دهند که می‌خواهند کاری برای انزلی انجام دهند ولی در بحث ساماندهی میدان اصلی شهر، متاسفانه گره آن به دست سازمان گردشگری هست که متاسفانه تاکنون هیچ طرح جامعی را برای بازسازی و بهسازی نداده است که سالیان سال است که به یک میدان مخروبه تبدیل شده است و این در حالی است که همه مردم انزلی که از شورای شهر پرسش به سرانجام رسیدن این پروژه را دارا می باشند.
رئیس شورای با بیان اینکه در هفته‌های پیش‌رو تحت عنوان شفافیت خیلی از موضوعات را خواهیم گفت، متذکر شد: برخی که تیریبون در دست دارند بدون نظر کارشناسی مطالبی را عنوان می‌کنند و فکر می‌کنند که مجموعه شهرداری و شورای شهر باید تمام مطالبات شهر را به عهده بگیرند و جوابگو باشند که باید بگویم نه اینکه چنین نیست.
وی ادامه داد: ما هم مطالبی برای گفتن داریم اجازه دهید شورای شهر هم از خودش دفاع کند تا به امروز خویشتن داری کردیم و مطالبی را نگفتیم و هزینه‌هایی در خیلی از جاها نیز برای خیلی از ارگان‌ها انجام دادیم در حالی که نه وظایف شورای شهر و شهرداری و فقط به عنوان همکاری است اما برخی به خود اجازه میدهند در مسائلی که مربوط به ما نیست زیر سوال ببرند.
رئیس شورای شهر در ادامه این مطالب گفت: همه را به آرامش و تعامل دعوت می کنیم و می‌گوییم که همکاری می کنیم ولی باید همه دستگاه‌های ذینفع با توجه به وضعیت اقتصادی کشور که بر همگان آشکار است، تعامل و همکاری کنیم.
حیدری یادآور شد: خانم نصیری به عنوان سخنگوی شورای شهر در خصوص مطالبی که حداقل طی دو ماه اخیر در خصوص شورای شهر گفته شد خویشتنداری کردند و اما بنده اعلام می‌کنم که تمام رسانه‌ها و حتی عزیزانی که نگاه متفاوت نسبت به شورا دارند، دعوت می‌کنیم در نشست خبری تحت عنوان شفافیت موضوعات برگزار کنیم و هر سوالی را که در خصوص شورای شهر، اتفاقات شورای شهر و شهرداری داشته بپرسند و ما هم جواب می دهیم و بس است دیگر تا به امروز سکوت کردیم.
وی با بیان اینکه سکوت شورا و شهرداری به خاطر تعامل و همدلی بود، تصریح کرد: باز هم اعلام می‌کنیم که ما به دنبال همدلی هستیم و شهر بندر انزلی فقط از همین‌جا ضربه می‌خورد که گروهی سعی بر تخریب گروه، فرد و یا مسئولین را دارند و نمی خواهند کاری صورت بگیرد اما تمام اعضای شورا سعی بر خدمت داشته و هر کدام گوشه ای از کار را گرفته و نمی گذاریم افکار منفی و صحبت های جناحی موجب نامیدی مردم و شهروندان شود.
رئیس شورا شهر بندرانزلی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برای خدمت آمدیم و امیدواریم آن را با عمل اثبات کنیم.

Share