جعفرزاده ایمن آبادی در تذکر شفاهی:

سریال وارش سراسر توهین به مردم گیلان است|کمیسیون فرهنگی به موضوع ورود کند

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه سریال وارش سراسر توهین به مردم شمال کشور است خواستار توقف پخش این سریال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاغلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه، ۲۴ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: سریالی توسط صدا و سیما به نام “وارش” در حال پخش شدن است که مرتب به مردم شمال و گیلان توهین می‌کند، در شرایط سختی قرار داریم، از حیث اقدام بنزین مردم ناراحت هستند و مشکلات امنیتی رخ داده، در این شرایط هر اقدامی که موجب نارضایتی و کشیدن مردم به کف خیابان شود قطعاً عمد در آن وجود دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درخواست کرده‌ایم پخش سریال “وارش” که سراسر توهین به مردم گیلان است متوقف شود، ادامه داد: از هیأت رئیسه تقاضا می‌کنم دستور دهند تا کمیسیون فرهنگی به موضوع ورود کند، در تمام قسمت‌های این سریال به مردم گیلان توهین می‌شود.

وی ادامه داد: اعلام کردند که این سریال ۳۶ قسمت است و در قسمت‌های آخر شرایط خوب می‌شود یعنی ۳۵ قسمت به مردم رشت و گیلان توهین می‌کنند تا در قسمت آخر شرایط بهتر شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم گیلان با غیرت هستند و در ۸ سال جنگ تحمیلی، ۸ هزار شهید تقدیم کردند، افزود: به طور متوسط مردم گیلان روزانه ۳ شهید و ۲۲ جانباز تقدیم انقلاب کردند.

Share