همزمان با هفته پژوهش؛

حضور آبفای گیلان با ۳ طرح برگزیده در جشنواره پژوهش و فناوری صنعت آب و برق کشور

پورشعبان خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نیز با سه طرح برگزیده در این نمایشگاه حضور یافت که مهمترین آن طرح پژوهشی “سازه خودهواده” بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با آغاز هفته پژوهش در روز ۲۴ آذرماه سال جاری در محل پژوهشگاه نیرو این شرکت با سه طرح برگزیده در جشنواره حضور یافت.

رضا پورشعبان معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت آبفای گیلان، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه و معرفی توانمندی‏‌های پژوهش و فناوری صنعت آب و برق اعلام کرد و افزود: شناخت چالش‌ها و نیازهای صنعت و بهره‏‌گیری از ظرفیت‌های علمی، فنی و اجرایی کشور از دیگر اهداف این جشنواره بوده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نیز با سه طرح برگزیده در این نمایشگاه حضور یافت که مهمترین آن طرح پژوهشی “سازه خودهواده” بود.

پورشعبان همچنین تصریح کرد: طرح پژوهشی سازه خود هواده در راستای حمایت از تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی، جلب رضایت مردمی و بومی سازی دستگاه و عدم نیاز به انرژی­ برق و سوخت­های فسیلی طراحی و ساخته شده است.

گفتنی است غرفه شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در اولین روز از برگزاری جشنواره مورد بازدید مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فن آوری و ارتباط با صنعت، معاونین مرکز تحقیقات و خودکفایی صنعتی و مدیران ذیربط قرار گرفت که کارکرد طرح پژوهشی ویژه این شرکت “سازه خود هواده” برای بازدیدکنندگان تشریح شد.

Share