خوانده می‌شوید

واکنش شهروندان به تصادفات متعدد در زیرگذر رشتیان؛ گلایه مردم از چاله‎ها و آسفالت نامناسب!

وقوع تصادفات متعدد در زیرگذر رشتیان(شهید رجایی رشت) شائبه هایی مبنی بر غیرایمن بودن این نقطه را در پندار مردم به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا وقوع تصادفات متعدد در زیرگذر رشتیان(شهید رجایی رشت) شائبه هایی مبنی بر غیرایمن بودن این نقطه را در پندار مردم به وجود آورده است؛ تا جائیکه رئیس پلیس راهور گیلان نیز در گفتگو با دیارمیرزا علت اصلی وقوع تصادفات در این زیرگذر را وجود چاله‌ها و عدم روشنایی لازم دانست(اینجا)

در همین زمینه همچنین نظرات مخاطبان دیارمیرزا خواندنی است که بخشی از آن را در زیر خواهید خواند.

مخاطبی به نام رشتی نوشته است: باید پرسید شهردار رشت آیا این وضع چاله های سطح شهر را رویت نمیکنن این همه پرسنل جذب شده در شهرداری که گفته میشود ۴ برابر کل دستگاه های دولتی استان پرسنل دارد و هیچ بازخوردی در اعتلای شهر را ندارد و …. و اعضای شورای شهر که با تحصیلات نامرتبط و کارنامه ضعیف در مناصب قبلی
خدایی باید تاسف خورد و خون گریه کرد.

متاسفانه شهرداری و شورای شهر منتخب مردم! در حال لابی و بدنبال منافع شخصی و حزبی هستن و دریغ از کوچکترین برنامه ای برای بهبود وضعیت شهررشت. حضور وجود شورا در حد شعار و شوآف و شهردار هم بدنبال کارهای پوپولیستی مردم هم گرفتتار بیسوادی و عدم تخصص مسئولین شهری.

نظری هم نوشته است: متاسفانه وقتی که صحبت از شورای شهر و شهردار و …. میشود ذهنها متوجه سیاست و باندبازی و …. میگردد انگار نه انگار که اینها مسئولان خدمات شهری و خدمتگزار مردمند نه طلبکاران دائمی از نظام و مردم.

میثم نوشت: آقا خداوکیلی بد رانندگی میکنیم. هرچقدر تو رانندگی میخوای فاصله ایمن رو با ماشین جلویی حفظ کنی بقیه میان با لایی میکشونن خودشونو جلوت فکر میکنن برای اونا شش هفت متر رو خالی گذاشتیم جلو ماشینمون. هممونم عجله داریم و دریغ از کمی رحم و کذشت.

میلاد نوشت: طراحی پل یخسازی و پل رشتیان زمین تا آسمان فرق داره. وقتی از ضیابری به سمت زیر گذررشتیان میری اول باید چند تا چشمه که زیر پل دراومدن رد کنی که نری داخلش دوما یه پیچ خطرناکم که داره باید ردش کنی تا بری بالا.

مرتضی گفته است: علت اصلی این تصادف چاله هایی هستش که شهرداری عرضه نداره درست کنه امروز اسفالت میکنه به محض اولین باران دوباره کنده میشه. من شاهد این تصادف بودم ام وی ام ۳۱۵ سرعتش زیاد بود اومد چاله رو رد کنه منحرف شد و این تصادف شدید پیش اومد. به نظر من پلیس راهور باید علیه شهرداری طرح شکایت کنه تا این موارد دوباره تکرار نشه.

پژمان نیز نوشته است: این زیرگذربارها حادثه ساز شده اولین بار نیست بخاطر اون چاله ها و چشمه ایی که وجود داره.

هوشنگ نوشته: درکدام کشور سراغ دارید داخل شهر با سرعت۸۰تا۱۰۰رانندگی کنند. بیشترین عامل تصادف بی احتیاطی وسرعت بیش ازحد و عدم رعایت قوانین و غیراستاندارد بودن معابر.

بنیامین گفته: جناب سرهنگ چرا فکر میکنن مشکل آسفالت و روشنایی هستش …پروژه پل شهید رجایی از فاجعه بار ترین سازهای مهندسی کل ایران میشه ازش نام برد…وقتی پروژه با زدوبند به یه شرکت درجه چندم میرسه میشه بازی کردن با جون مردم..این پل باید بسته بشه و خوبه رشت وندان عزیز نسبت به این اتفاقات کاملا خنثی هستن ولی نمیدونن که شاید نفر بعدی این حادثه خدایی نکرده میتونه خودشون باشن…طراحان این پل حتی اطلاع نداشتن که شهر کلانشهر رشت ۲ متر از سطح دریا پایینتر هستش یعنی هر نقطه از رشت ۳ متر بکنین به چشمه آب میرسید… ۱_عدم طراحی مناسب زهکشی برای هدایت چشمه های آب ..۲_کانال کشی رو باز غیر اصولی(قالب گرفتن بتون کردن بدون میله گرد)…۳_متناقض بودن ابتدای پل با انتهای پل(پیچ غیر اصولی وسط پل)…۴_کوتاه بودن جدول جدا کننده ۲ لاین..۵_عدم زیر و رو سازی آسفالت استاندارد…۶_نداشتن روشنایی و چاله و چشمه آب هم که از مسخره ترین دلیل هایی هست که جناب سرهنگ خدمت شما دوستان فرمودن

صادق: جناب سرهنگ طالبی عزیز، فقط آسفالت زیرگذر شهید رجایی مشکل داره؟؟؟؟ یه کم انصاف هم بد نیست، واقعا میشه تو کل گیلان یک کیلومتر، فقط یک کیلومتر آسفالت استاندار پیدا کرد؟؟؟؟؟؟

مریم نوشت: این که آسفالت خیابان مشکل داره ورسیدگی نمیشه ونور کافی نیست درسته اما سرعت زیاد بیشتر باعث تصادف میشه ما همیشه از این زیر گذر استفاده میکنیم بعضی مواقع موتور سوارها یا بعضی از رانندگان خودرو ها عین ندید بدیدها شروع میکنن به زدن بوق ممتد و صداهای ناهنجار اگر کمی به اخلاق شهروندی اهمیت بیشتری بدیدم خیلی از این مشکلات حل میشه.

ستاره: واقعا خطرناکه و اگر آشنا نباشی قطعا دچار حادثه میشی… هم نورش خیلی بده هم پر چاله است.

شیوا: الان چندمین باره که پیش این زیرگذر تصادف میشه و علتش هم ساخت غیر اصولی و پیچ غیر اصولی این پل و زیرگذر هستش. به غیر از اون خیلی از زیرگذرها و پلهای رشت نور کافی ندارن و زیباسازی نشدن و آسفالتهای خیابانهای سطح شهر رشت هم اکثرا داغون و غیراستاندارد هستن و خط کشی و علائم رانندگی ندارن.

علیرضا: میشه اونجا رو با یه هزینه مناسب چراغونی کرد با طرح های بسیار زیبا آقای شهردار لطفا اقدام کنید.

نیما: شهرداری که غرق بی پولی هست حالا فردا هم میرم شکایت میکنن حساب شهرداری می بندد.

آلبی نوشت: من هر روز از همین مسیر میرم اون جا که تصادف شد هیچ چاله ای نداره نورش هم کافیه، چاله اون طرف پله و زیر پل تاریکه. مشکل اینجاست که وقتی ماشینها وارد زیرگذر میشن با پیست مسابقه اشتباه میگیرن تا میتونن گاز میدن همین باعث حادثه میشه.

محسن: مسئولین با توجه به اگاهی از وضعیت حاثه خیز و ناتوانی شون چرا استعفاء نمی دهند.

مخاطبی با نام ارور نوشت: اونجا زیر گذر نی اونجا چاهه که باید ازش یه جوری رد شد. نه اونجا بلکه کل رشت پر از چاله و چوله هستش البته دیگه به اینا نمیشه گفت چاله چوله باید گفت چاه. به نظرم تو رشت فقط باید با ماشین آفرودی تردد کرد از بس که همه جاش داغونه کسی هم واسه خودش نمیزاره و فقط میگن یا حل میشه یا بودجه.

Share