نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس در مدارس شهرستان رضوانشهر

محمد مهدی مظفری فرماندار رضوانشهر با تبریک بهار تعلیم وتربیت و هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، دورانی است که با جانفشانی بسیاری از معلمان و دانش آموزان در تاریخ جاودانه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سراسر کشور در اولین روز از مهرماه، زنگ آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس در ۱۳۹ مدرسه شهرستان رضوانشهر نواخته شد.

 در این مراسم محمد مهدی مظفری فرماندار رضوانشهر با تبریک بهار تعلیم وتربیت و هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس، دورانی است که با جانفشانی بسیاری از معلمان و دانش آموزان در تاریخ جاودانه شد.

فرماندار رضوانشهر افزود: امروز ضرورت دارد دانش آموزان و نسل آینده از ذخائر گرانبهای فرهنگ ایثار و شهادت در راه کسب علم و دانش بهره لازم را ببرند.

مظفری با اشاره به اینکه انضباط یکی از مولفه های است که انسان را به درستی هدایت می کند، گفت: اگر نظم و انضباط را که شرط اصلی موفقیت است مورد توجه قرار دهیم یعنی اینکه راه را درست طی نمود و آینده خودمان را به واسطه همان نظم ترسیم کرده ایم.

وی تصریح کرد: اگر تصور می کنیم که می خواهیم آینده ای روشن داشته باشیم و به آرزوهای خود برسیم باید شنوده خوبی باشیم و در عمل نیز آن را به درستی پیاده سازیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر ضمن تشکر از نخبه های علمی و دانش آموزانی که رتبه های برتر درکنکور امسال را کسب نموده اند، گفت: این نخبه های علمی کسانی هستند که از میان شما دانش آموزان برخواسته و روش یادگیری را به درستی آموخته و به آن عمل نمودند و افتخار این شهرستان محسوب می شوند.

 مظفری گفت: علم، اقتدار و سرمایه جاودان است، هر کس این اقتدار را داشته باشد، می تواند به همه ی مقاصد خود دست پیدا کند و برای ما به عنوان یک پیشرفت لازم است لذا این علم آموزی باید استمرار داشته باشد.

فرماندار رضوانشهر با بیان این مطلب که آموزش و پرورش زیربنای توسعه است و جوامع پیشرفته، موفقیت خود را مدیون نظام تعلیم و تربیت می‌دانند گفت: قدردان همه معلمان باشیم که چراغ راه آینده را برای همه ما روشن نگه می دارند.

Share