سرمربی سپیدرود رشت تأکید کرد:

شهردار و شورای شهر رشت به وعده‌های خود عمل کنند | چشم انتظار کمک لجستیکی شهرداری هستیم

سرمربی سپیدرود رشت با ناجوانمردانه خواندن رقابت فوتبال دولتی و‌ خصوصی گفت: سپیدرود برای ادامه حیات خود به کمک مسئولان استان گیلان نیاز داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، علی نظرمحمدی با بیان اینکه مشکلات اصلی سپیدرود رشت همچنان پابرجاست و تنها با همدلی عوامل باشگاه کارها به پیش می‌رود اظهار داشت: از آغاز فصل جاری تاکنون به لطف تلاش مدیریت باشگاه و همکارانم در کادرفنی توانسته‌ایم مشکلات را مدیریت و در حد تلاش حل و فصل کنیم.

سرمربی سپیدرود با برشمردن مشکلات تیمش که از سال‌های گذشته باقی مانده است، گفت: بدهی‌های تلمبار شده فصول گذشته، نامشخص بودن سرنوشت مالکیت، سقوط از لیگ برتر و خروج دسته‌جمعی بیش از ۲۰ بازیکن، تغییرات پی در پی مدیریت و مالکیت و از همه مهم‌تر مشکلات مالی و عدم حمایت‌های مالی از یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های کشور تنها بخشی از مصایب باشگاه سپیدرود است.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده توسط مدیرعامل باشگاه و پشتکار و فداکاری همکارانش در کادرفنی و اجرایی عنوان کرد: وقتی تنها دو بازیکن به نام‌های نزهتی و فردوسی در باشگاه باقی ماندند با تلاش جمعی همه توانستیم یک تیم کاملاً تازه را از نو بسازیم که هماهنگ شدن اعضا با یکدیگر پروژه بزرگی است که هنوز به‌صورت کامل به مرحله نهایی نرسیده و نیاز به زمان بیشتری داریم.

نظرمحمدی با اعلام اینکه از شهردار و اعضای محترم شورای شهر رشت می‌خواهم که پیش از آنکه دیر بشود به قولی که سر تمرین ما دادند عمل کنند، بیان داشت: دو تیم خصوصی و پرهوادار رشت چشم انتظار کمک لجستیکی شهرداری شهرشان هستند.

سرمربی سپیدرود رشت با ناجوانمردانه دانستن رقابت یک تیم خصوصی مثل سپیدرود رشت با تیم‌های دولتی و نیمه‌دولتی گفت: در همین لیگ یک تیم‌هایی هستند که چند ده میلیارد سرمایه‌گذاری کردند و به همین دلیل ما برای ادامه حیات چشم به مسئولان سیاسی و اجتماعی گیلان دوخته‌ایم.

این کارشناس فوتبال ایران با بالا دانستن سطح کیفی لیگ دسته اول آزادگان در فصل جاری اظهار داشت: امسال بیش از ۹ تیم به نام‌های مس رفسنجان و کرمان، نود، بادران، خوشه طلایی، آلومینیوم، فجرسپاسی و گل ریحان از مدعیان صعود محسوب می‌شوند و تنها یکی دو تیم به دلیل دیر شروع کردن به فکر بقا هستند.

سرمربی تیم سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: این در حالی است که تعداد تیم‌های مدعی در فصل گذشته کمتر از انگشتان یک دست بود و چند تیم تا پایان فصل در خطر انحلال و کناره گیری از مسابقات و سقوط به دو لیگ پایین تر بودند.

نظرمحمدی با حمایت از بازیکنانی که امسال پیراهن سپیدرود را بر تن کردند گفت: ما بر مبنای آیتم هایی مانند توان مالی باشگاه، کیفیت قابل قبول بازیکنان، سابقه صعود به لیگ برتر و کمک کردن به سپیدرود در سال‌های دوم سوم یارگیری کردیم که در کل به جز مهاجمانی که نتوانستیم جذب کنیم از شرایط مان رضایت دارم.

وی بازیکنان امسالش را ترکیبی از جوانان آینده ساز و بومی‌های کارآمد و غیربومی‌های باتجربه خواند و اظهار داشت: ما بر مبنای استراتژی‌مان در هر مسابقه بدون توجه به سن و سال و محل تولد بازیکنان را ارنج کرده و سعی می کنیم اشتباهات مان را در هر مسابقه به حداقل برسانیم.

سرمربی سپیدرود بازیکن سازی را بزرگترین دستاورد خود در فوتبال گیلان دانست که حتی از صعود به لیگ برتر هم برایش شیرین‌تر بوده و افزود: جوانانی همچون هومن ربیع زاده، جواد آقایی‌پور، رضا عاشوری، ماهان سروی، علی بیجاری، امیرحسین اسکندری، آرین نصیری‌نژاد از سرمایه‌های جدید سپیدرود هستند که در آینده‌ای نزدیک به ستاره‌های فوتبال ایران تبدیل خواهند شد.

 علی نظرمحمدی در مدت حضورش به عنوان سرمربی توانسته چهره‌های سرشناسی مانند شایان مصلح، میلاد قربانزاده، امید سام کن، مهیار نوری، محمدرضا مهدی زاده، حمید ملکی، سعید طالبی، میثم تهیدست، محمد لطفی، علی دهقان، محمد دادرسی و بهنام لایقی‌فر را از تیم‌های داماش و سپیدرود به فوتبال ایران معرفی کند.

Share