مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان خبر داد:

فراهم شدن مقدمات سفر اصحاب رسانه گیلان به مشهد مقدس

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در گفتگویی از جزییات دقیق سفر اصحاب رسانه گیلان به مشهد مقدس از طریق قطار ویژه رشت – مشهد خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، کریم خورسندی در گفتگویی ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: پیرو هماهنگی های صورت گرفته حرکت اصحاب رسانه گیلان برای اعزام به مشهد مقدس در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز سه شنبه ۱۹ شهریور مصادف با عاشورای حسینی انجام می شود و تاریخ برگشت این گروه اعزامی ساعت ۱۶ عصر روز جمعه ۲۲ شهریور از مشهد مقدس خواهد بود.

وی ضمن تاکید بر حضور به موقع اصحاب رسانه و خانواده های آنان در ایستگاه راه آهن عنوان کرد: به جهت تحویل بلیت های قطار و تاخیر نداشتن زمان حرکت ضرورت دارد که عزیزان خبرنگار ساعت ۱۷ عصر و ۲ ساعت زودتر از زمان حرکت در محل مزبور حضور داشته باشند.

وی افزود: بحث اسکان خبرنگاران در سه هتل مشهد مقدس مهیا شده که شامل اقامت و پذیرایی (صبحانه، نهار و شام) می باشد.

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این اقدام بزرگ گفت: تشکر ویژه دارم از جناب آقای دکتر نوبخت رییس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور به جهت اینکه بانی این اقدام بزرگ شدند، همچنین از آقایان دکتر فاضلی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، دکتر محمدی رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان، دست اندرکاران پر تلاش بخش های اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان و همه عزیزانی که تعامل و مساعدت های ویژه ای برای مهیا شدن شرایط سفر اصحاب رسانه گیلان داشتند، قدردانی می کنم.

وی همچنین اضافه کرد: ضمن پوزش و عذر خواهی از همه خبرنگارانی که به هر دلیلی مجال همراهی در سفر با این عزیزان فراهم نشد، ان شاالله در سفرها و برنامه های آتی رفاهی خانه مطبوعات در خدمت این عزیزان خواهیم بود.

خورسندی در پایان تاکید کرد: آوردن کارت ملی و شناسنامه برای همه اصحاب رسانه در سفر مشهد مقدس الزامی است.

Share