با حکم مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

سرپرست شعب بانک توسعه تعاون استان گیلان منصوب و معرفی شد

طی حکمی از سوی حجت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون، ایرج طاهرخانی به سمت سرپرست شعب استان گیلان منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طی حکمی از سوی حجت الله مهدیان رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون، ایرج طاهرخانی به سمت سرپرست شعب استان گیلان منصوب و معرفی شد.

 امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم معارفه گفت: نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمان به شمار می رود و استان گیلان نیز به لحاظ دارا بودن ظرفیت در حوزه های مختلف از نیروی انسانی توانمند، متخصص و دلسوز بهره می برد.

وی ادامه داد: استان گیلان از ظرفیت های بالقوه ای در بخش های کشاورزی و گردشگری برخوردار می باشد و از نظر رتبه بندی استانی در بانک توسعه تعاون جز استان های می باشد که به مرحله بهره وری رسیده است.

عصارزاده با اشاره به اینکه برای رسیدن به جایگاه مدیریت و پرسنل استان زحمات بسیاری کشیده اند ابراز امیدواری کرد: با مدیریت جدید این روند صعودی با سرعت بیشتری حرکت کند.

این مقام مسئول در بانک توسعه تعاون اذعان داشت: برای رسیدن به جایگاه فعلی بانک به عنوان جوان ترین بانک دولتی کشور هزینه های بسیاری شده است و امروز بانک شاهد تودیع و معارفه فرزندان خود بعنوان مدیر است.

وی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد بانک اظهار داشت: جمع حاضر در جلسه و مدیران روسای شعب کارشناسان و … محصول دوره تکامل بانک می باشند که برای رسیدن به جایگاه فعلی هزینه های بسیار شده و باید مراقب پله های ساخته شده باشیم و وارد دوره بهره وری و شکوفایی در بانک شویم.

در ادامه این نشست طاهرخانی مدیر شعب جدید بانک توسعه تعاون گیلان گفت: مشارکت سازمانی و کار جمعی در پیشبرد اهداف بانک یک اصل پذیرفته شده است به همین دلیل تلاش خواهم کرد زمینه همگرایی و افزایش مشارکت در بهبود راندمان کاری را در اولویت برنامه های خود قرار دهم.

وی در خصوص اصلاح شاخص های بانک، استفاده از ظرفیت بخش تعاون و در نهایت سود آوری و استفاده از ظرفیت تمامی همکاران استان را از برنامه های آینده خود بر شمرد.

گفتنی است طاهرخانی پیشتر مدیریت استان های مرکزی، قزوین و گلستان را عهده دار بود.

Share