آیت‌الله رمضانی در حرم خواهر امام رشت:

اگر غدیر نبود قطعا از اسلام هیچ چیزی باقی نمی‌ماند | سفاهت سیاسی بدترین نوع سیاست است

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه غرب به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام و معرفی اسلام به عنوان دینی جنگ‌طلب است، تصریح کرد: سفاهت سیاسی بدترین نوع سیاست است که بعضی خود را دانا می‌دانند در حالی که سفاهت سیاسی دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رضا رمضانی، در حرم خواهر امام رشت با اشاره به اینکه بیشترین کسی که نسبت به اسلام دل می سوزاند، پیامبر اکرم (ص) بود، اظهار کرد: خداوند برای اینکه انسان‌ها بدون امام و معلم نباشند، شخصیتی را که از هر جهت شایسته است انتخاب می‌کند تا جامعه اسلامی از امام به حق برخوردار شود.

دشمنان در زمان ائمه اطهار به دنبال حذف فیزیکی و فکری این بزرگواران بودند

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت همچنین ادامه داد: تمام سمت‌های پیامبر مانند تعلیم، تربیت، تدبیر و رهبری جامعه اسلامی به جز وحی در اختیار امیر المومنین (ع) قرار گرفت.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه اگر رهبری جامعه اسلامی در تمام آن سالیان به دست امیرالمومنین (ع) می‌افتاد جامعه از هر جهت پیشرفت می‌کرد، گفت: در دستگاه هدایت الهی، در زمان حضرت علی (ع) نگذاشتند اراده تشریعی الهی تحقق پیدا کند که هم راه را نشان می‌دهد و هم کسی را می‌گذاشت که این راه را طی کرده و به دیگران هم کمک می‌کند.

وی افزود: اگر حاکمیت هم به دست امام نباشد مانند زمان حضرت علی (ع) و امام حسن (ع) ولی امام، امام است و در تعلیم و تربیت نقش ایفا می‌کردند اما در حوزه سیاست برخی سنگ اندازی می‌کردند و نمی‌گذاشتند امام تصمیم‌گیری کنند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت با اشاره به اینکه دشمنان در زمان ائمه اطهار به دنبال حذف فیزیکی و فکری این بزرگواران بودند، اظهار کرد: اگر می‌خواهیم واقعه عاشورا را مطالعه کنیم باید سال‌های قبل آن هم تحلیل و مطالعه شود و زیارت عاشورا تحلیل واقعه عاشورا است.

اگر غدیر نبود قطعا از اسلام هیچ چیزی باقی نمی‌ماند

آیت‌الله رمضانی گفت: غدیر در حقیقت برای صیانت جامعه اسلامی از هر نوع انحراف بود و فهم دقیق از اسلام را در طول تاریخ به ما ارائه داد و اگر غدیر نبود قطعا از اسلام هیچ چیزی باقی نمی‌ماند.

وی همچنین افزود: اسلام عربستانی، اسلامی است که در کنار نتانیاهو و ترامپ، مثلث شومی را شکل می‌دهد، ثروت مردم را چپاول می‌کنند و قراردادهای تسلیحاتی چندین میلیارد دلاری منعقد می‌کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت ادامه داد: در برابر اسلام آمریکایی و عربستانی، اسلامی قرار دارد که مبتنی بر آموزه‌های غدیر و مبتنی بر عدالت، محبت و … است.

سفاهت سیاسی بدترین نوع سیاست است

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه غرب به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام و معرفی اسلام به عنوان دینی جنگ‌طلب است، تصریح کرد: سفاهت سیاسی بدترین نوع سیاست است که بعضی خود را دانا می‌دانند در حالی که سفاهت سیاسی دارند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در پایان تأکید کرد: مردم وقتی ببینند مسئولین در کنار آنها هستند آنها هم درست زندگی می‌کنند.

Share