مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان:

هدف ایجاد اشتغال است | نمی‌خواهیم یک فرد بیکار را با دادن وام به یک فرد بیکار و بدهکار تبدیل کنیم

شیرکوند گفت: هدف ما ایجاد شغل است و نمی خواهیم یک فرد بیکار را با دادن وام به یک فرد بیکار و بدهکار تبدیل کنیم و تمام تلاش خود را برای همیاری با کسانی که طرح کارآفرینی دارند به کار خواهیم گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نادر شیرکوند، مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب که من خود را از جامعه رسانه می دانم، گفت: رسانه وظیفه دارد که حقانیت را عنوان کند و بدون ترس و با شجاعت قلم بزند.

شیرکوند با بیان اینکه جامعه نیاز به رسانه دارد، گفت: در حال حاضر کشور در شرایط سختی است و تحریم ها اثر خود را گذاشته است، اگر هر کشور دیگری بود زیر بار چنین تهدیدها و تحریم‌ها دوام نمی آورد اما ملت و نظام اسلامی ما با تکیه به اسلام و اهل بیت و دنبال روی از خط امام در مقابل این تحریم‌ها ایستادند.

وی با بیان اینکه تمام کشورها و ابرقدرتهای جهان هشت سال در مقابل کشور ما قرار گرفتند، گفت: این دشمنی هنوز وجود دارد و ما باید حرف امام (ره) که فرمودند، هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید را سرلوحه خود قرار بدهید و هرگز نباید این سخن را فراموش کنیم.

مدیر صندوق کارآفرینی امید گیلان با بیان اینکه ریس جمهور آمریکا یک دلال است، گفت: ترامپ تمام تلاش خود را کرده است که اتحادیه ای علیه ایران بسازد.

وی با بیان اینکه دشمن نظام و کشور در بیرون از مرزها است، افزود: اختلاف سلیقه‌ها را در داخل باید کنار بگذاریم و وحدت و اتحاد را بیشتر کنیم.

شیرکوند با اشاره به اینکه اولویت در استان با توجه به قابلیت‌ها و پتاسیلی که دارد اشتغال است، گفت: شعار چند سال اخیر حول محور اشتغال بوده است و هرکس در این زمینه قدمی بردارد ما از آن حمایت می کنیم و امیدوارم در این رسالتی که بر عهده ما است، موفق باشیم.

شیرکوند ادامه داد: اعتبارات صندوق از دو منبع تامین می شود که یکی اعتبارات داخلی صندوق کار آفرینی امید و دیگری صندوق توسعه ملی است.

وی افزود: همان طور که معاون رئیس جمهوری به ایجاد ۲۶هزار شغل در گیلان اشاره کرده است، بخشی از ایجاد شغل ها بر عهده صندوق کارآفرینی امید است.

شیرکوند گفت: هدف ما ایجاد شغل است و نمی خواهیم یک فرد بیکار را با دادن وام به یک فرد بیکار و بدهکار تبدیل کنیم و تمام تلاش خود را برای همیاری با کسانی که طرح کارآفرینی دارند به کار خواهیم گرفت.

Share