با حکم مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان؛

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی گیلان منصوب شد

طی حکمی از سوی شهرود امیرانتخابی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان، فرزاد رشیدی وزمتر به‌عنوان معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان، فرزاد رشیدی وزمتر به‌عنوان معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گیلان منصوب شد.

در این حکم که به امضای شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان رسیده است، فرزاد رشیدی وزمتر به عنوان معاون این حوزه منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای فرزاد رشیدی وزمتر با سلام و تحیات احتراماً با عنایت صورتجلسه شماره ۱۵۳۱۸/۹۸۲۷۰۰ مورخ ۱۳/۰۵/۱۳۹۸ کمیته سرمایه انسانی منضم به نامه شماره ۳۲۷۰۳/۹۸۳۷۰۳ مورخ ۱۹/۵/۹۸ مدیرکل محترم منابع انسانی و رفاه سازمان مرکزی، نظر به تعهد و تجارب ارزنده شما به سمت «معاون صنایع دستی و هنر های سنتی» منصوب می شوید.

سیاست گذاری، برنامه ریزی، تعیین خط مشی ها و اولویت بندی امور صنایع دستی در جهت توسعه صنعت استان از جمله ترغیب و تشویق هنرمندان به نوآوری و خلاقیت، ایجاد تسهیلات لازم به منظور جذب سرمایه گذاران و توسعه صادرات و ایجاد هماهنگی لازم به دستگاه‌ها، بانک ها، و سایر نهاد های ذیربط، بهبود و توسعه کیفی صنایع دستی و هنر های سنتی اهم وظایف مورد انتظار می باشد. توفیق شما را در خدمت به فرهنگ و هنر استان عزیزمان گیلان نظام مقدس جمهوری اسلامی عزیزمان ایران، با رعایت اصول قانون مداری، و رعایت منشور اخلاقی سازمان، از درگاه حضرت حق خواستارم.

خاطرنشان می گردد که فرزاد رشیدی وزمتر پیش از این سرپرست معاونت صنایع‌دستی گیلان بود.

Share