حاجی پور در جمع خبرنگاران:

دعوا در شورا تمام شد و همه باید کار کنند | پروژه‎های مهمی را به زودی در رشت آغاز می‌کنیم

حاجی پور با بیان اینکه پروژه های مهمی را به زودی آغاز می کنیم، افزود: در یک هفته آینده خبرهای خوشی به مردم خواهم داد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه شورای شهر رشت با دستور کار انتخاب روسای کمیسیونهای شورای شهر به دلیل غیبت اعضا برگزار نشد.

اسماعیل حاجی پور رئیس شورای شهر رشت در پس از عدم برگزاری این جلسه در جمع خبرنگاران گفت:  بدهکار مردم هستم و رای هر ۱۱ نفر اعضای شورا به بنده برایم بسیار ارزشمند است و بار مسئولیتی که آنها به دوش من گذاشتند را سنگیتر می‌کند.
وی با بیان اینکه بزرگترین وظیفه ما خدمت به مردم است گفت: جان خود را به مردم هدیه می کنم و هر کاری که سبب بهبود وضعیت شهر شود انجام خواهم داد و اگر اعضای شورا به من کمک نکنند هرگز نمی توانم موفق شوم.

رئیس شورای شهر رشت با دعوت از همه کسانی که قلبشان برای رشت می تپد برای کمک شورا افزود: به نصایح نخبگان و بزرگان گوش می دهم و از رشتی‌ها و گیلانی‌هایی که در خارج از استان و کشور هستند می خواهم به ما کمک کنند.

وی افزود: از بزرگان کشور به ویژه دکتر نوبخت درجهت احقاق حقوق شهرمان می‌خواهم که کمک کنند.

حاجی پور تصریح کرد: هیچ رسانه ای را پشت در نمی گذارم که انتظار بکشد و رسانه‌ها نیز می‌خواهم که مثل آئینه باشند و اختلافات بین اعضا را نادیده بگیرند.

وی با بیان اینکه پذیرفتن پست ریاست شورا خیلی سخت بود، اظهار کرد: برای ریاست شورا اصلا نجنگیدم. هر چقدر فضا شورا، شهر و شهرداری آرام باشد، مطمئنا توفیق بیشتری نصیب همشریان می شود.

رئیس شورای شهر رشت ادامه داد: پاسخ شورا و شهرداری در مقابل کسانی که به ما هجمه وارد می کنند فقط کار خواهد بود.

وی افزود: حرف زدن دیگر تمام شد از این به بعد باید کار کنیم تا مردم شاد شوند. دیگر دعوا در شورا تمام شد و همه باید کار کنند.

حاجی پور با بیان اینکه پروژه های مهمی را به زودی آغاز می کنیم، افزود: در یک هفته آینده خبرهای خوشی به مردم خواهم داد.

وی گفت: ما باید بالا سر سرمایه گذار چتر بگیریم و بستر امنی برای آنها فراهم کنیم و منت سرمایه گذار را بکشیم نه اینکه پشت درب اتاق رئیس شورا بنشیند.

این عضو شورای شهر رشت تصریح کرد: هر ساعتی که رسانه‌ها بخواهند پاسخگو خواهم بود.

به گزارش دیارمیرزا حاجی پور با تاکید بر اینکه شورای شهر هستیم نه شورای شهرداری، افزود: جلسه امروز به علت نبود برخی از اعضای شورا در رشت برگزار نشده و جلسه تعیین کمیسیون ها روز دوشنبه برگزار شود.

Share