ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

دشمنان در مقابل فرماندهان سپاه زانو می‌زنند|مشکلات اقتصادی بزرگترین جنگ در کشور است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه عربستان بسیار ذلیل است که آمریکا با گفتن این کلمه آن‌ها را تحقیر می‌کند و آبروی آن‌ها را می‌برد گفت: ایران اسلامی با توقیف نفتکش انگلیسی ابهت و قدرت خود را به رخ دشمنان کشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سید‌عزت‌الله ضرغامی در مراسم سالروز شهادت امام جواد(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدناصر ناصری که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد اظهار داشت: دشمن با تمام فشارهای اقتصادی که به مردم وارد می‌کنند اما این مردم با حضور به موقع در صحنه نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیرجند همیشه یکی از شهرهایی بوده که بیشترین همگرایی با جمهوری اسلامی و انقلاب و رهبر معظم انقلاب داشته است گفت: در هر موضوعی و بخش‌های مختلف که مردم مورد بررسی قرار دهیم همیشه در نظرسنجی‌ها بیرجند در خط مقدم است و این نشان می‌دهد مردم این شهر بیشترین حق شناسی و وفاداری دارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: شهید ناصری یک فرمانده بزرگ و در نوع خود استثنایی بود و اولین شاخصه آن این است وی در بالاترین سطوح فرماندهی در کشور جایگاه دارد اما به دلیل ماموریت‌هایی خاص که بر عهده داشته و مصلحت‌اندیشی‌هایی که انجام می‌گرفت کارهای بزرگی کرده است.

دشمنان در مقابل فرماندهان سپاه زانو می‌زند

ضرغامی با بیان اینکه هر کدام از جوانان الگویی برای جامعه هستند تصریح کرد: شهید ناصری یکی از ستون‌های محکم در سپاه قدس بود و دشمنان به خوبی این سپاه را می‌شناسد و می‌داند چه فرماندهان قدرتمندی در این سپاه هستند و دشمنان در مقابل آن‌ها زانو می‌زند.

وی با بیان اینکه سپاه قدس در کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و شهید ناصری یکی از ستون‌های این سپاه است ادامه داد: شهید ناصری با مظلومیت در مزار شریف به شهادت رسید و مردانگی زیاد کرده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: قرآن در مورد شهدا نیز تعبیری دارد و می‌فرماید این‌ها علامت هستند و مانند ستاره برای هدایت جامعه آمدند.

ضرغامی اظهار کرد: با این همه انحرافات و ظلم‌ها در جوامع بشری اما خدا راه هدایت و مسیر را به انسان‌ها نشان داده است؛ دشمنان می‌خواستند همواره جوانان را از انقلاب دور کنند و این هدف آن‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه هر وقت انحرافی می‌خواهد ایجاد شود این شهدا نمی‌گذارند افزود: برکت وجود شهدا اجازه نمی‌دهد این انحرافات ایجاد شود؛ دشمنان با افکار انحرافی می‌خواهند جوانان را هدف قرار دهند.

برخی از افراد وابسته به سلطه گران می‌خواهند انقلاب اسلامی را ضعیف جلوه دهند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی از افراد وابسته به سلطنت‌طلبان و سلطه گران یک موضوعاتی را در فضای مجازی نشان می‌دهند که انقلاب اسلامی را ضعیف جلوه دهند.

ضرغامی بیان کرد: دشمنان سال‌ها با تصاویر ناوها نان می‌خورند و هزاران میلیارد دلار از گاو شیرده عربستان می‌دوشند که بگویند ما اجازه نمی‌دهیم اتفاقی در منطقه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه عربستان بسیار ذلیل است که آمریکا با گفتن این کلمه آن‌ها را تحقیر می‌کند و آبروی آن‌ها را می‌برد عنوان کرد: ایران اسلامی با توقیف نفتکش انگلیسی ابهت و قدرت خود را به رخ دشمنان کشیدند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوج اخبار جهانی و جوسازی‌ها با طنزپردازان دیدار کردند و دنیا دیده رهبر معظم انقلاب به دشمنان محل نمی‌گذارند و کاری به این اتفاقات ندارند.

ضرغامی گفت: امروز ایران با اقتدار جواب دشمنی‌های دشمنان را با موشک می‌دهد و زدن موشک نقطه زن کار بسیار مهمی است که ایران این کار را با شجاعت کرده و از دشمن نترسیده است.

دنیا به دو قطب استکباری و قطب مقاومت تبدیل شده است

وی افزود: قطب‌های جهان عوض شده و امروز قطب استکبار به رهبری استکبار جهانی و قطب مقاومت به رهبری ایران اسلامی است و نیمی از دنیا که مقاومت می‌کند و انگلیس، اسرائیل و آمریکا را به زانو درآورده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: مشکلات اقتصادی بزرگترین جنگ در کشور است و مدیران با تدبیر بیشتری عمل کنند بسیاری از این فشارهای اقتصادی به مردم تحمیل نمی‌شود.

Share