کریم خورسندی در اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر

خانه مطبوعات گیلان یکی از اولین خانه های کشور است

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در این مراسم با بیان اینکه خانه مطبوعات گیلان یکی از اولین خانه های کشور است که در دهه ۶۰ با حضور تعدای از پیشکسوتان تشکیل شد، افزود: همچنین در سال ۷۲ ساختمان خانه مطبوعات گیلان ساخته شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر در نمک ابرود با حضور مصطفی کواکبیان مدیرعامل اتحادیه خانه مطبوعات کشور، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، احمدی لاشکی نماینده نوشهر و جمعی از مسوولان برگزار شد.

کریم خورسندی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در این مراسم با بیان اینکه خانه مطبوعات گیلان یکی از اولین خانه های کشور است که در دهه ۶۰ با حضور تعدای از پیشکسوتان تشکیل شد، افزود: همچنین در سال ۷۲ ساختمان خانه مطبوعات گیلان ساخته شد.

وی در خصوص تعداد رسانه های استان اظهار کرد: گیلان ۲۱۴ نشریه مکتوب، ۱۰ روزنامه، ۵۶ هفته نامه، ۱۶۰ پایگاه خبری و ۱۹ نشریه الکترونیک دارد.

خورسندی خاطرنشان کرد: هزار فعلا رسانه ای و خبرنگار داریم و خوشبختانه هفته خبرنگار از اول مرداد آغاز شده و تا پایان ماه ادامه دارد.

وی افزود: اساسنامه خانه مطبوعات گیلان نیز به نوعی شاکله اساسنامه خانه مطبوعات سراسر کشور را شکل داده است.

خورسندی از عدم حضور خدادی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در مراسم گلایه کرد و گفت: انتظار می رفت ایشان با توجه به قولی که داده بودند، دعوت اتحادیه خانه های مطبوعات شمال کشور را اجابت می کردند و در مراسم حضور می داشتند.

مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان در پایان گفت: از مهمترین اقدامات انجام شده طی دوره اخیر توسط هیات مدیره جدید اولین جشنواره ملی مطبوعات در منطقه آزاد همزمان با روز قلم و با حضور نوبخت برگزار شد.

وی افزود: همچنبن توانستیم اولین جشنواره رسانه و مدیریت شهری را با کمک شهرداری برگزار کنیم.

Share