برخورد پژو پارس با پراید؛

تصادف در محور آستارا-اردبیل ۲ مصدوم به ‌جا گذاشت

تصادف خودروی سواری پژو پارس با یک دستگاه پراید در جاده کمربندی آستارا به اردبیل، دو مصدوم بر جا گذاشت و رانندگان مجروح هر دو خودرو حادثه دیده توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تصادف خودرو پژو پارس و پراید در جاده کمربندی آستارا به اردبیل، دو مصدوم بر جا گذاشت.

این تصادف در ابتدای ورودی شهر در محور آستارا-اردبیل با برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با یک دستگاه پراید صورت گرفت گرفت و رانندگان مجروح هر دو خودرو حادثه دیده توسط اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

سرهنگ سلیمانی راد فرمانده پلیس راه آستارا-تالش با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی توسط کارشناسان قرار دارد گفت: رانندگان باید در حین رانندگی خصوصا در محورهای حادثه خیز به علت کمبود دید کافی و کم عرض بودن جاده از انجام حرکات مخاطره آمیز و از گرفتن سبقت غیر مجاز خودداری کنند، هنگام دور زدن با دید کافی و رعایت حق تقدم اصول ایمنی را رعایت کرده و هنگام خستگی از ادامه رانندگی خودداری کرده و زندگی خود را فدای چند دقیقه زودتر رسیدن نکنند.

مسئول ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی آستارا نیز در مصاحبه با خبرنگار دیارمیرزا اظهار کرد: مصدومان حادثه، دو مرد بودند و پس از خارج کردن توسط ماموران آتش نشانی با آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

ایرج خلیلی رشید با بیان این که پاک کردن خرده شیشه و ضایعات خودروها از محل تصادف از وظایف نیروهای آتش نشانی است، بیان کرد: همکاری مردم در هنگام حوادث همچون تصادفات ضروری است و نیروهای امدادی همواره برای انجام حدمات اورژانسی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اولویت ما حفظ سلامت مردم و انتقال سریع مصدومان به مراکز پزشکی است.

به گزارش دیارمیرزا، واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا با ۱۸ نیروی انسانی، شش خودروی سنگین، نیمه سنگین، امداد و دو تانکر آب رسان فعالیت می کند.

Share