مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

دخالت‌های غیر کارشناسانه، خدمت‌رسانی به مردم را در عرصه بهداشت و درمان به مخاطره می‌اندازد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید دانشگاه و تقدیر از زحمات ریاست سابق، گفت: دخالت های غیر کارشناسانه، خدمت رسانی به مردم استان در عرصه بهداشت و درمان را به مخاطره می اندازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک دهه کرامت، انتصاب دکتر ارسلان سالاری را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان تبریک گفت و از زحمات دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با تاکید بر جلوگیری از سوق دادن فضای دانشگاه در مسیر اغراض سیاسی از برخی مسوولان خارج از دانشگاه خواست با احترام به قانون و همراهی با تصمیمات اتخاذ ‌شده از سوی مقامات وزارت بهداشت و درمان، تنش های جناحی و سیاسی خود را وارد فضای دانشگاه علوم پزشکی گیلان نکنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه افزود: دخالت های غیر کارشناسانه جهت تامین برخی اغراض سیاسی، به نفع مردم نیست و خدمت رسانی به مردم استان در عرصه بهداشت و درمان را به مخاطره می اندازد.

وی انتقاد سازنده را برای رساندن دانشگاه به مطلوب مورد انتظار، شایسته تقدیر عنوان کرد و افزود: قضاوت های عجولانه و غیر منصفانه برخی مسئولان، حسن نیت این افراد را با ابهام مواجه می سازد.

وی در پایان سخنان خود گفت: از کسانی که در مسیر حق و در راستای خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ حقوق بیت المال قدم برمی دارند، تا زمانی که در این مسیر باشند، حمایت خواهیم کرد.

Share