محسن حسینی: هیچ چیزی نمی تواند مانع رشد و پیشرفت انسان باشد

تعدادی از اعضای کانون سندرم داون گیلان میهمان آبفای گیلان شدند

رئیس کانون حمایت از فرزندان سندرم داون استان گیلان گفت: کانون سندرم داون در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد و در مسیر زندگی عزیزان سندرم داون استان گیلان قرار گرفت و حالا با بیش از ۵۰۰ عضودر غرب وشرق ومرکز افتخار دارد رسالت انسانی خود را به انجام برساند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، تعدادی از اعضای کانون سندرم داون استان گیلان میهمان آبفای گیلان شدند.

در این ضیافت که مدیر عامل، قائم مقام، معاونین، مدیرروابط عمومی، رئیس کانون سندروم داون استان گیلان، نماینده سازمان بهزیستی استان گیلان نیز حضور داشتند، حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان ضمن تشکر از حضورتعدادی از اعضای کانون سندروم داون استان در آبفای گیلان گفت: مهمترین اقدامی که می توان برای حمایت از این عزیزان انجام داد این است که بحث آموزش و مهارت آموزی است که از این طریق بتوانند با افتخار در جامعه حضور یابند.

حسینی ضمن تشکر از فعالیت های بهزیستی استان در توانمندسازی سندروم داونی ها اضافه کرد: با آشنایی بیشتر با فعالیت های آقای مهیار پیله ور جاوید که فرزند همکار عزیزمان در آبفای گیلان است، متوجه شدیم فعالیت های این کانون بسیار زیاد بوده، به نحوی که توانسته استعدادها و توانایی های این عزیزان را کشف و آنها را به مرز توانمندی برساند.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین اضافه کرد: احساس خوب بچه ها، حاوی این پیام مهم برای سایرین است که هیچ چیزی نمی تواند مانع رشد و پیشرفت انسان باشد.

مرتضی پیله ور جاوید همکار آبفای گیلان، رئیس کانون حمایت از فرزندان سندرم داون استان گیلان و پدر مهیار پیله ور جاوید نیز گفت: کانون سندرم داون در سال ۱۳۹۳ آغاز به کار کرد و در مسیر زندگی عزیزان سندرم داون استان گیلان قرار گرفت و حالا با بیش از ۵۰۰ عضودر غرب وشرق ومرکز افتخار دارد رسالت انسانی خود را به انجام برساند.

وی با تاکید براین نکته که با توانمندسازی و مهارت آموزی عزت این عزیزان حفظ شده اظهار داشت: دنیا به این باور رسیده که این بچه ها شایسته عزت هستند.

پیله ور جاوید همچنین یادآور شد: به پیشنهاد کانون سندرم داون استان گیلان قرار شد همانطور که هرساله در۲۱ ماه سوم هرسال میلادی، فرزندان سندروم داون در محل کار والدین خود حاضر می شوند، این کار در بیست ویکمین روز از فصل خرداد که سومین ماه سال خورشیدی است، با ما به محل کارمان بیایند، که امروز مهیار و دوستانش در محل کار پدرش حاضر شدند و مورد استقبال مدیرعامل، قائم مقام ومعاونین شرکت آب و فاضلاب استان گیلان قرار گرفتند.

Share