بی پولی دامن بانوان ملوان را گرفت

انصراف بانوان ملوان از دیدار مقابل شهرداری بم به دلیل مشکلات مالی

تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی به دلیل مشکلات مالی، عطای سفر به شهر بم را به لقایش بخشیده و از دیدار مقابل شهرداری بم انصراف داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، تیم فوتبال بانوان ملوان انزلی در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با مشکلات عدیده مالی روبه‌رو شد، این تیم حتی از داشتن زمین تمرین محروم بوده و برخی از تمرینات خود را در شهرهای مجاور برگزار کرده است.

ملوانان به دلیل مشکلات مالی، چند تن از مهره‌های کلیدی خود را در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ازدست‌داده و برای به حدنصاب رساندن ترکیب ۱۱ نفره، در دو دیدار مجبور به استفاده از گلر خود به‌عنوان بازیکن شده و گلر دوم را درون دروازه گماردند.

مشکلات عدیده مالی ملوانان با واکنش برخی مسؤولین شهری مواجه شده و اعضای شورای شهر و شهردار انزلی قول حمایت از این تیم را دادند، تیم فوتبال بانوان ملوان در این گیرودار، با اسپانسرهای بومی، سفرهای خارج از استان خود را برگزار کرده و پا به دیدار مقابل رقبایی نظیر سپیدار در قائم‌شهر و رهیاب در تهران گذاشتند.

درحالی‌که کمتر از ۴۸ ساعت از آغاز دیدار خارج از خانه تیم فوتبال بانوان ملوان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، مقابل شهرداری بم، تیم صدرنشین مسابقات باقی‌مانده، ملوانان به دلیل از دسترس خارج شدن اسپانسرشان! مجبور به کناره‌گیری از دیدار مقابل شهرداری بم شدند.

تیم فوتبال ملوان انزلی پیش از آغاز هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با کسب ۳۰ امتیاز در مکان ششم جدول جای گرفته و تیم فوتبال شهرداری بم با کسب ۴۹ امتیاز، صدرنشین این مسابقات است.

مریم ایران‌دوست این خبر را تائید کرد.

Share