ابهامات عمده‌ای در تصویب نامه تعیین ضریب حقوقی کارکنان شاغل و بازنشسته وجود دارد

ورود دیوان محاسبات به نحوه اجرای مصوبه افزایش حقوق‌ها توسط دولت

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از ورود دیوان محاسبات به موضوع افزایش حقوق‌ها به دلیل وجود ابهامات عمده در تعیین ضریب حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته توسط دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه و بودجه از ورود دیوان محاسبات به موضوع افزایش حقوق‌ها به دلیل وجود ابهامات عمده در تعیین ضریب حقوق کارمندان شاغل و بازنشسته توسط دولت، خبر داد.وی با بیان اینکه ابهامات عمده‌ای در تصویب نامه تعیین ضریب حقوقی کارکنان شاغل و بازنشسته دولت وجود دارد، افزود: براین اساس از دیوان محاسبات خواسته ایم تا بندهای “الف” و “ی” تبصره (۱۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور، را بررسی کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تاکید کرد: کمیسیون اصل نود هم طی نامه‌ای درخواست گزارش از سازمان امور اداری و استخدامی در رابطه با عملکرد دولت در مورد قانون مجلس را داده است.

حاجی بابایی تصریح کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در مورد این موضوع در دست ندارم که آیا براساس درخواست ما پیگیری خود را شروع کرده است یا نه؟

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: سئوالات اساسی ما این است که مبنای دولت برای افزایش ۱۸ درصدی حقوق‌ها چیست؟

وی بیان کرد: علاوه بر این باید پرسید که مبنای دولت برای افزایش حداقل ۴۴۰ تومان چیست؟ چرا دولت حقوق دانشجو معلمان را بر اساس مصوبه مجلس افزایش نداده است؟

حاجی بابایی اظهار کرد: تا آخرین مرحله حصول نتیجه، پیگیر اجرای دقیق این مصوبه مجلس برای افزایش حقوق کارکنان شاغل و بازنشسته دولت خواهم بود.

وی ضمن گلایه از کندی کار در مجلس هم گفت: از نامه‌ای که به رئیس مجلس نوشته ام تاکنون هیچ پاسخ و بازخوردی دریافت نکرده ام.

Share