سعید حدادیان پاسخ داد:

چرا به این دولت فحش نمی‌دهم | خدا برای ترامپ نقشه دارد

سعید حدادیان می‌گوید قبلا گفته به این دولت (روحانی) رای ندهید و حالا هم فحش نمی‌دهد و این کار را درست نمی‌داند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرآنلاین، سعید حدادیان، مداح شناخته شده کشورمان در جشن میلاد امام حسین(ع)  با اشاره به انتقاداتش از احمدی نژاد گفت: در آن جلسه بعضی از اطرافیان آن آقا بودند و حرفهایی زدم و گفتم منتشر نشود ولی منتشر شد؛ داشتم با آن دوستان شوخی می‌کردم و انتقاداتم را می گفتم. این روزها هم خیلی ها می گویند چرا به این دولت فحش نمی دهی؟!

حدادیان با اشاره به مواضع رهبرانقلاب درباره اینگونه حرف زدنها درباره دولت گفت: فحشی به دولت نمی دهم و این کار را صحیح نمی دانم.
حدادیان که در دوران تبلیغات ریاست جمهوری سال۹۶،در هیاتش میزبان حجت الاسلام رئیسی بود بدون اشاره به این موضوع گفت: آن موقع گفتم به این دولت (روحانی) رای ندهید!

حدادیان که در میان مدیحه سرای اش از جانباختگان سیل های اخیر یاد و برای آنان طلب مغفرت کرد. او با اشاره به اینکه نظرش درباره جانباختگان سیل بر اساس احساساتش است و مستندات دقیقی ندارد، افزود: این افراد شهید خشکسالی شدند. قرار بود از اجانب آب بخریم ولی خدا باران را لطف کرد و این افراد شهید شدند.

این مداح گفت: امیدوارم مسئولان دولتی نقاط ضعفی که منجر به سیل شده را رفع کنند.

 سعید حدادیان در ادامه مراسم و درست چند ساعت پس از امضای سندی توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به منظور اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لیست موسوم به گروههای تروریستی واکنش جالبی به این اقدام نشان داد.
این مداح که در مهدیه امام حسن(ع) رزمندگان غرب مدیحه سرایی می کرد، گفت: قبل از مجلس به قرآن تفائل زدم؛ آیات پایانی سوره طه درباره ترامپ آمد. برداشتم این بود که خدا برای ترامپ نقشه دارد. ما ترسی نداریم.

حدادیان این بخش از صحبت هایش را با بیتی در واکنش به  اقدام رئیس جمهور آمریکا پایان داد:
“من شنیدم که ترامپ هم یک زری زد امروز
بگو از دست سپاه تا ابد الدهر بسوز “

فیلم برداری تعدادی از حضار از این شعرخوانی سعید حدادیان با واکنش او مواجه شد و با مزاح گفت: ترامپ از من میترسه! اگه اون کشتی کچ می گیره من کشتی راست می گیرم. اصلا همه چیزش کجه!

Share